Kvinne23 Skrevet 22. mai 2025 #1 Skrevet 22. mai 2025 skulle så ønske livet var anderledes.skulle ønske faren min ikke utsatte meg for incest i 2 år.skulle ønske at jeg ikke ble utsatt for omsorgsvikt av mamma i 7 år.savnet etter en familie knuser meg.familien kuttet meg ut for de trodde ikke faren min hadde voldtatt meg og utsatt meg for seksuelle overgrep.ingen familie å ringe til eller besøke.store søvnvansker etter traumene.har ptsd,borderline og angst. borderlinen er veldig stor akkurat nå.gikk igjenom et samlivsbrudd og for snart 1 årsiden. 8
Tradegy Skrevet 22. mai 2025 #2 Skrevet 22. mai 2025 Jeg har så lyst til å rekke ut en hånd og si at det du har vært gjennom, er helt urettferdig og grusomt. Det gjør vondt å lese det du skriver – og enda vondere å tenke på hvor alene du må ha følt deg i alt dette. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Ingen barn skal oppleve det du har opplevd. Og det at du står her i dag og klarer å sette ord på det – det sier noe om en enorm styrke i deg, selv om du kanskje ikke føler det selv akkurat nå. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Savnet etter en familie som skulle vært der, som skulle trodd på deg, støttet deg og elsket deg – det savnet er dypt og ekte. Og det er ikke rart at det gjør vondt, spesielt når du i tillegg står i etterdønningene av et samlivsbrudd. Det er mye å bære på én gang. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Du skriver at borderline er veldig sterk akkurat nå – det sier meg at du kjenner deg selv, og at du vet når det stormer på innsiden. Det er verdifullt. Og selv om det kanskje ikke føles sånn, finnes det håp og muligheter for å få det litt bedre, litt tryggere, litt lettere. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jeg håper du har noen fagfolk rundt deg – en terapeut, en kontaktperson, et hjelpeapparat som virkelig ser deg og tar deg på alvor. For det fortjener du. Du fortjener å bli møtt med varme, trygghet og respekt. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Om du føler deg alene akkurat nå, så vit at det finnes andre som forstår litt av smerten din – og som tror deg. Jeg tror deg. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Sender deg styrke og håp, og håper du holder fast i det lille lyset, selv når det er svakt. Du er ikke alene. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #3 Skrevet 22. mai 2025 Vil bare gi deg verdens største klem ❤️ Grusomt å lese hva du må stå i. Rett og slett forjævlig 💔 Vær snill mot degselv og gjør gode ting for degselv. Det fortjener du mer enn noen annen. Og husk, det er ikke din feil, og du fortjener å ha det bra ❤️ Anonymkode: 1a271...75d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #4 Skrevet 22. mai 2025 Så fint svar du har fått av Tradegy, jeg stiller meg bak det hun skriver og er helt enig. Stor klem! Anonymkode: 513d8...4bf 1
Kvinne23 Skrevet 22. mai 2025 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2025 Tradegy skrev (6 timer siden): Jeg har så lyst til å rekke ut en hånd og si at det du har vært gjennom, er helt urettferdig og grusomt. Det gjør vondt å lese det du skriver – og enda vondere å tenke på hvor alene du må ha følt deg i alt dette. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Ingen barn skal oppleve det du har opplevd. Og det at du står her i dag og klarer å sette ord på det – det sier noe om en enorm styrke i deg, selv om du kanskje ikke føler det selv akkurat nå. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Savnet etter en familie som skulle vært der, som skulle trodd på deg, støttet deg og elsket deg – det savnet er dypt og ekte. Og det er ikke rart at det gjør vondt, spesielt når du i tillegg står i etterdønningene av et samlivsbrudd. Det er mye å bære på én gang. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Du skriver at borderline er veldig sterk akkurat nå – det sier meg at du kjenner deg selv, og at du vet når det stormer på innsiden. Det er verdifullt. Og selv om det kanskje ikke føles sånn, finnes det håp og muligheter for å få det litt bedre, litt tryggere, litt lettere. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jeg håper du har noen fagfolk rundt deg – en terapeut, en kontaktperson, et hjelpeapparat som virkelig ser deg og tar deg på alvor. For det fortjener du. Du fortjener å bli møtt med varme, trygghet og respekt. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Om du føler deg alene akkurat nå, så vit at det finnes andre som forstår litt av smerten din – og som tror deg. Jeg tror deg. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Sender deg styrke og håp, og håper du holder fast i det lille lyset, selv når det er svakt. Du er ikke alene. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Tusentakk for en fin meld.og at du tar deg tid å skrive så mye.❤️ har bare kontakt med kommunen .avslag på dps flere ganger
Kvinne23 Skrevet 22. mai 2025 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vil bare gi deg verdens største klem ❤️ Grusomt å lese hva du må stå i. Rett og slett forjævlig 💔 Vær snill mot degselv og gjør gode ting for degselv. Det fortjener du mer enn noen annen. Og husk, det er ikke din feil, og du fortjener å ha det bra ❤️ Anonymkode: 1a271...75d Takk<3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå