Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er til menn, men kvinner må gjerne svare også hvis de har en mening. 
jeg trener med en kompis en gang i blant. Vi er venner og flørter litt av og på og flørten er av den litt seksuelle sorten. Vi begge er vel enige om at vi ikke satser på noe forhold, men venner er vi og det er fint. 
Jeg har litt lyst til å prøve meg, men er litt beskjeden…

på trening i går merker jeg når han hjelper meg av med stanga når jeg har gjort ferdig knebøy at jeg kjenner penisen hans mot rumpa mi. Jeg har litt sprettrumpe så den står litt ut. Dette gjentar seg flere ganger når han hjelper meg av med stanga. 
så til dere menn, går det an at penisen bare kommer borti slik eller gjorde han det med vilje? Vi har som sagt en litt flørtete tone…

Anonymkode: cd70a...10e

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har som sagt en litt flørtete tone…

Du har jo svaret her. 

Anonymkode: 03854...93d

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange damer sier «sprettrumpe»? :klo: 

TS høres ut som en fjorten år gammel gutt, men ut over det så klarer de fleste å ikke dytte en halvkram en borti andre. 

Anonymkode: 74ce8...4ab

• Liker 17
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS høres ut som en fjorten år gammel gutt, men ut over det så klarer de fleste å ikke dytte en halvkram en borti andre. 

"Halvkram" 🤣👌

Anonymkode: a3db8...958

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heter det ikke sprettrumpe da? Og i så fall ikke, hva skal man si da? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange gutter trener uten bokser under treningsshortsen, da merker man penisen godt uansett om den er semihard eller slapp. Med mindre den er svært liten. 

Mest sannsynlig er det derfor helt uskyldig. Hvis han imildertid børster pikken sin mot deg, så er jo heller spørsmålet hvorfor du engang har lyst på en fyr så lite klasse og evne til å flørte på skikkelig vis uten å oppføre seg som en full fyr uten sosiale antenner. 

Anonymkode: fb6b7...de4

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mange gutter trener uten bokser under treningsshortsen, da merker man penisen godt uansett om den er semihard eller slapp. Med mindre den er svært liten. 

Mest sannsynlig er det derfor helt uskyldig. Hvis han imildertid børster pikken sin mot deg, så er jo heller spørsmålet hvorfor du engang har lyst på en fyr så lite klasse og evne til å flørte på skikkelig vis uten å oppføre seg som en full fyr uten sosiale antenner. 

Anonymkode: fb6b7...de4

Altså han er kanskje ikke helt min type når det kommer til å innlede forhold, men har litt lyst å ha sex med han, så lurte derfor på om han kom borti meg med vilje 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

man sier rompelompe 

Anonymkode: 7db8f...a0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså han er kanskje ikke helt min type når det kommer til å innlede forhold, men har litt lyst å ha sex med han, så lurte derfor på om han kom borti meg med vilje 

se her: 🔮

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

man sier rompelompe 

En lompe er vel ganske flat?

Anonymkode: 6c96b...05f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

så til dere menn, går det an at penisen bare kommer borti slik eller gjorde han det med vilje?

Det er helt mulig at den bare kommer borti. Den henger jo der og svinger i alle retninger tyngdekraften drar den…. 🙄 Hvis du flørter med han og dytter rævva di i skrittet på han kan det være muskelkraft som dytter den frem… eller at du gnir deg på den.

Hilsen mann i 20-årene. 

Anonymkode: 6c42c...9ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei det er det virkelig ikke ‘’mange gutter som gjør’’….. hvis du ikke kjenner mange gutter og menn så, kanskje, de aller fleste bruker undertøy fordi det må være god hold når du beveger deg. Makan.

Anonymkode: 6c42c...9ae

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg sier det og har sagt det og hørt det uttrykket hele mitt liv. Jeg er dame, godt voksen.

Hva er rart med det uttrykket? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jo, det heter sprettrumpe og dere er litt kåte på hverandre, enkelt og greit :)

Anonymkode: e5cb0...49e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Herlighet, er snart 60 og sier sprettrumpe uten å tenke meg om.

Har fått mange halvkramme og helkramme peniser mellom skinkene mine, for å si det sånn ;) 

Anonymkode: e5cb0...49e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville anmeldt han. Si i det minste fra til personalet på senteret. For dette er ikke greit.

Anonymkode: 7f745...280

AnonymBruker
Skrevet

Bryst og penis henger utenpå. Er dere nærme nok andre kan de komme borti. Ser ikke problemet.

Anonymkode: 043a1...302

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hang meg egentlig mer opp i hvorfor noen, gjentatte ganger, trenger hjelp til knebøy. Dere flørter, og du gjør deg hjelpesløs. Det er jo en invitasjon til videre flørt. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ville anmeldt han. Si i det minste fra til personalet på senteret. For dette er ikke greit.

Si i fra til personalet  om at en person du kom dit med, og som du flørter med, flørter tilbake?  De driver ikke en barnehage. 

Anonymkode: 84d4d...883

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rart at alt slikt må være skrevet av gutt på 14 eller mann52.

Anonymkode: dca1d...730

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Selvsagt måtte dette komme også.

Anonymkode: dca1d...730

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...