AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai 17. Mai er over og da blir neste feiringer St.Hans og Olsok? Er det noe dere feirer/markerer og har dere spesielle tradisjoner/mattradisjoner på de dagene? Anonymkode: a654e...543
enkefru Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Har tradisjonelt hatt spekemat og rømmegrøt til middag/kvelds de dagene, men ikke feiret det noe mer siden jeg var barn og det var bål på stranden (både til st.hans og olsok) 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Ikke olsok, men vi bruker å feire St.Hans med bål. Litt væravhengig. Anonymkode: 2c05f...08b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Jeg har pleid å enten Se tønnebålet på Laksevåg i Bergen Eller feire i gamle Bergen med venner hvor det er salg av lapper, boller, pølser, brus og ymse og musikk. Anonymkode: e6618...dfa 2 1
Frida Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): 17. Mai er over og da blir neste feiringer St.Hans og Olsok? Er det noe dere feirer/markerer og har dere spesielle tradisjoner/mattradisjoner på de dagene? Anonymkode: a654e...543 Det er pinse først
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Frida skrev (15 timer siden): Det er pinse først Ja,har du noen pinsetradidjoner? Anonymkode: a654e...543
Frida Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja,har du noen pinsetradidjoner? Anonymkode: a654e...543 Vi drar til sjøen, lager bål og griller. Pinsebål er tradisjon her.
Sofiei Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai Vi feirer St. Hans. Da samles hele familien, vi har bål og vi griller. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai Sy hans ja - feirer selvsagt Sy 😅 Anonymkode: 82257...e43 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): 17. Mai er over og da blir neste feiringer St.Hans og Olsok? Er det noe dere feirer/markerer og har dere spesielle tradisjoner/mattradisjoner på de dagene? Anonymkode: a654e...543 Og overskriften skal være ST.Hans! Skulle ønske jeg kunne rette det!! AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sy hans ja - feirer selvsagt Sy 😅 Anonymkode: 82257...e43 Får ikke retta, irriterende!! Anonymkode: a654e...543 1
Kålrota Skrevet 23. mai #12 Skrevet 23. mai Vi har ingen spesielle tradisjoner på noen av disse dagene. Nyter sommeren.
Brunhilde Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 13.57): Og overskriften skal være ST.Hans! Skulle ønske jeg kunne rette det!! Får ikke retta, irriterende!! Anonymkode: a654e...543 Prisen for å skrive som anonym 😁, og feilen kunne vært verre. Nei, jeg feirer ikke. Tidligere gikk jeg og så på bål, men jeg gidder ikke det lenger.
AnonymBruker Skrevet 25. mai #14 Skrevet 25. mai Brunhilde skrev (10 timer siden): Prisen for å skrive som anonym 😁, og feilen kunne vært verre. Hater når andre har skrivefeil og hater enda mer når jeg har det selv. Pinlig! Brunhilde skrev (10 timer siden): Nei, jeg feirer ikke. Tidligere gikk jeg og så på bål, men jeg gidder ikke det lenger. Anonymkode: a654e...543
Phoenix Heart Skrevet 27. mai #15 Skrevet 27. mai Nei, aldri feiret de dagene. Husker ikke hvilken dato det er en gang 😂
AnonymBruker Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai Phoenix Heart skrev (På 27.5.2025 den 12.59): Nei, aldri feiret de dagene. Husker ikke hvilken dato det er en gang 😂 Det er allmennkunnskap! Anonymkode: a654e...543
AnonymBruker Skrevet 7. juni #17 Skrevet 7. juni Pleier å ha spekemat til middag St.Hans. Ellers ikke noe markering. Da jeg var liten var det stort bål og felles grilling for alle i grenda der jeg bodde. Husker det som veldig koselig. Anonymkode: 236af...d18
ashera Skrevet onsdag kl 18:36 #18 Skrevet onsdag kl 18:36 Ja. Bål og rømmegrøt olsok. Grilling St. Hans.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:39 #19 Skrevet onsdag kl 18:39 Nei, vi feirer ikke. Og jeg synes det er tåpelig å ha en heksedukke på bålet. Anonymkode: a1bd0...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå