Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har driti meg ut. 
Jeg å min kjæreste har nå vært sammen i snart 6mnd. Vi har et ganske bra sexliv (trudde jeg)  hun har nevnt tideligere at hun føler seg stresset når jeg går ned på henne men ikke tenkt noe mer over det og levd videre. I starten av forholde våres  ca 2mnd inn så hadde hun litt stubber og jeg nevnte til hun at det stakk litt men mente ikke noe vont i det. Hun har ikke sagt noe mere på dette føre 16 mai. Jeg hadde booket hotell ( det ble vårt første hotell besøk) vi drakk koste oss og på kvelden ble det intimt. Hun gikk ned på meg og holdt på ganske lenge ca 10-15 min også sier hun hvorfor kommer du ikke? Jeg svarer jeg vet ikke og så det kan være pga alkoholen at jeg ikke klarer og fokusere helt. Så går jeg ned på hun en stund hun kommer heller ikke. Så sier hun vi kan bare knulle. Jeg sier at det vil jeg ikke fordi for meg er det viktig at du kommer også å jeg vil at du skal komme først. Etter litt frem og tilbake sier hun det er lettere for meg og komme etter sex fordi da har g pungtet blitt stimulert. Jeg sier Okey greit og hun går ned på meg igjen for og få meg hard. Mitt i så sier hun « jeg har gjort det mye mer på deg en du på meg» jeg svarer «det har du vell ikke» det ble som en «kokuranse» og jeg sier at vi bare dropper hele greia. Hun setter seg ned og jeg lar hun være i 5 min for at der skal roe seg. Når jeg da skal snakke med hun ser jeg at hun gråter. Hun hadde hatt en lignende opplevelse med en annen tidligere som hun følte seg brukt av å det vekte noen traumer i hun. Jeg sa til hun at jeg langt i fra bruker hun og hun var enig i det å det viste hun. Men etter litt prat og diskusjon så kommer jeg med et utsagn jeg egentlig ikke mente noe vondt jeg sier «fitta de smaker ikke det samme vær dag den heller» jeg mente ikke dette dårlig men når jeg ser på det i ettertid så skjønner jeg at det kan bli oppfattet jævlig gærent. Hun reagerte på det men jeg prøvde og forklare hun at jeg ikke mente det vondt og mente det mere som at variasjon er en god ting. Der og da så var det greit. Så snakker vi litt om hvorfor hun føler at hun må stresse når jeg går ned på hun. Hun sier at hun føler jeg blir fort sliten jeg sier at ja jeg blir sliten når du sitter oppå meg men det er ikke sånn at jeg ikke kan forsette og jeg blir ikke sliten på 5min det kan godt være etter 30-40. Men hun føler ikke det sånn. Så sier hun at hun føler jeg ikke nyter det og gjør det kun for at hun skal komme og at det er hele målet mitt. Jeg prøver og si til hun at jeg elsker og gjøre det på deg og for meg er det hovedpunktet i hele sexen. Hun trur ikke på meg. Også sier hun at jeg ofte gjesper etter luft. Da svarer jeg at det hender jeg må hente inn luft men det er kun fordi at nesen min og munnen er inni fitta så jeg får ikke noe ny oksygen og må derfor hente inn litt pust. Hun føler alt i alt at jeg ikke liker og gå ned på hun men jeg prøver og fortelle hun at hun har oppfattet det helt feil og at det er noe jeg elsker jeg elsker og gå ned på hun. Og hun konkluderer med at vi skal ta en pause fra sex sammen. Hun går i dursjen og kommer tilbake. Hun sier ettervært « du trenger aldri å gå ned på meg igjen, jeg har bestilt womenizer det blir som min andre kjæreste» jeg sier at jeg ikke liker det nettop fordi det er som det er nå. Men det nytter ikke. Vi kommer hjem fra hotellet 18 mai og ligger og slapper av tar solarium og legger oss. 19 mai på kvelden så sier hun jeg vil gå ned på deg. Jeg sier at det vil jeg ikke fordi jeg ønsker ikke og kun få nytelse jeg vil gi også. Og hun sier at jeg kan gi hun nytelse også. Etter så spør jeg « følte du at du måtte stresse nå og hun svarer nei» jeg tenker Okey supert nå er alt i orden. Men nei hun får nå denne womenizeren i posten og har lyst til og bruke denne jeg sier at jeg kan gå ut av rommet da jeg ikke ville se det. Ja der var jævlig barnslig av meg og reagere sånn. Hun gjør sitt og jeg kommer inn på rommet igjen. Hun foreslår at vi kan bruke den sammen under sex. Jeg går med på det men så tar hun opp ja fordi den blir aldri sliten jeg slipper og stresse og den klager aldri. Bom nå har vi pause fra sex igjen og hun brukte womenizeren 6 ganger totalt på 2 dager.  Vær gang hun har tatt den opp har jeg reagert litt bitchy og barnselig. Men siste gangen etter hun tok den i bruk prøver og si til hun at jeg føler jeg blir estatattet av den og kommer med punker

• føler jeg blir erstattet
  • Så fort jeg er ute av rommet blir den tatt opp
  • Blir brukt 3 ganger daglig
  • Første som du tenker på når du er kåt
  • Føler meg helt tom på innsiden når du bruker den
  • Føler jeg mister jenta jeg elsker
  • Måten du bestilte den på ( du trenger aldri gjøre noe på meg igjen, jeg bestilte womenizer blir som min andre kjæreste) 
  • Føles mere ut som at den blir den første og jeg andre plass 
  • Behovet du har for å bruke den så mye 
  • Føles ut som at den gjør deg mer kåt en jeg gjør
  • Føler meg ikke bra nok i det hele tatt 
  • Føler ikke at mine følelser betyr noe for jeg blir møtt med latter og fakrisk nå sendt ut fordi jeg snakka om det

- andre bestiller den fordi de ikke får noe nytelse av kjæresten sin du bestilte den fordi du følte jeg stressa deg, og isteden for å sette deg ned og forklare meg hvorfor du blir stresset så gikk du rett til innkjøp. Det er ikke sånn at jeg ikke går ned på deg å elsker det det er sånn at noe jeg har gjort mens jeg gjør det har gitt deg feil signaler

Når jeg tar opp dette så sier hun at jeg ikke bryr meg om hennes nytelse og at den aldri blir sliten den klager ikke men den kan aldri erstatte meg. Hun sier at hun får en ekkel følelse av meg nå og ville ikke sove sammen jeg måtte legge meg på et annent rom. Dagen etterpå så prøver jeg og snakke med hun men hun sier at jeg har ødelagt womenizeren for hun og det var hennes siste nytelse. Hun vil aldri ha noe intimt med meg igjen. Vi skal sove med klær på og ikke noe kos ingen kyss ingen klemming 2 mensker i et forhold kun mentalt ikke fysisk. Jeg prøver og snakke med hun og sier at hun oppfatter hvordan jeg har sagt ting feil. Jeg mente ikke noe vondt med å ta opp stubbene jeg mente ikke noe vondt med at fitta ikke smaker det samme vær dag. Men hun sier at hun føler seg usikker på fitta si nå og jeg er den eneste gutten som har klart og få hun til og føle det sånn. Uansett hva jeg sier så hjelper det ikke hun står fast på at jeg ikke liker og gå ned på hun og at jeg mente vondt med komentarene. Hun vil aldri klare og nyte at jeg går ned på hun igjen. Hun sier at det med kyss, klem og kos ikke vil vøre foraltid men den intime delen skal aldri skje igjen. Hvordan kan jeg få stemningen tilbake til normal igjen? Jeg klarer meg uten sexen men jeg vil kunne kose med prinsessa mi jeg elsker denne jenta så jævelig høyt. Har tatovert forbokstaven hennes på meg også jeg elsker henne og vil dette forholde livet ut jeg vil kunne putte en ring på fingeren hennes. Men måten jeg har sagt ting på virker at har blitt ekstremt galt. Og hun sitter igjen med en følelse av usikkerhet på fitta hennes og en ekkel følelse om meg. Værsåsnill hjelp meg med og redde dette forholdet jeg vil så gjærne ha en fremtid med denne perfekte jenta

Anonymkode: a1bba...59c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere fjorten? Dette dramaet hadde jeg ikke orket.

Anonymkode: 7f156...0b1

• Liker 23
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Det forholdet der kunne tatt tenningen fra hvem som helst. 

Anonymkode: 2b971...feb

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Alt for langt innlegg til at jeg hadde lese! 

Anonymkode: 9d2a2...dca

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Dere krangler mer en dere har sex. Gå fra hverandre. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Har du hørt om noe som heter "avsnitt?" 

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

For en slitsom tekst med sykt mange skrivefeil. Dere er barnslige og lager drama av ingenting. 

Anonymkode: fb0d4...92c

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet

Gi faen i henne og finn deg ei som er moden nok i hodet til å ha sex.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Du sier du har driti deg ut, og ja – det har du. Ikke bare én gang, men flere ganger – og du virker ikke helt klar over hvor dypt det har truffet henne.

Kommentarene dine om smak og stubber virker små for deg, men for henne bygger det en usikkerhet som dreper all trygghet og nytelse. Når hun føler at du blir sliten, at du ikke liker å gå ned på henne, og så topper du det med å reagere barnslig på Womanizeren – da føles det ikke lenger som et trygt, intimt forhold for henne. Det føles som press, som konkurranse, og som at hun ikke er bra nok.

Du sier du elsker henne og vil redde forholdet – men du må forstå at det ikke handler om hva du føler nå. Det handler om hvordan hun har hatt det over tid. Hvis du skal ha en sjanse til å reparere dette, må du slutte å forklare, forsvare og fokusere på deg selv. Bare si: "Jeg skjønner at jeg har såret deg. Jeg vil forstå og lære." Og så bevise det over tid, uten mas, uten press.

Kanskje du får en ny sjanse. Kanskje ikke. Men respekten starter med at du tar ansvar, ikke prøver å bli tilgitt med én lang forklaring.

Du har virkelig enormt å lære om sosiale koder. 

Endret av Tradegy
  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere er for unge, umodne og/eller for ute av stand til å regulere følelser til å kunne være sammen med noen som helst. For ikke å snakke om en annen som er like ille. For øvrig helt ubegripelig tungt å lese når både innhold, formatering og grammatikk er helt på tur. 

Anonymkode: 871ef...0e3

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes meg, ikke ha sex før du er moden nok.Og kan oppføre deg, og dropp og si fitta. Noe så usmakelig, og barnslig innlegg. Dette forholdet kommer ikke til å vare. så like gjerne droppe det først som sist 

Anonymkode: d3eca...9d6

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om ti år er alt glemt. 

Slutt og konkurer og begynn å lek, og for all del, bruk prevensjon. 

Dere virker litt uerfarne og på hugget begge to, og dette skaper nok stress hos begge parter, prøv å slapp av litt og ikke ta alt så himla alvorlig og personlig. 

Anonymkode: f9d31...218

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tradegy skrev (21 minutter siden):

Du sier du har driti deg ut, og ja – det har du. Ikke bare én gang, men flere ganger – og du virker ikke helt klar over hvor dypt det har truffet henne.

Kommentarene dine om smak og stubber virker små for deg, men for henne bygger det en usikkerhet som dreper all trygghet og nytelse. Når hun føler at du blir sliten, at du ikke liker å gå ned på henne, og så topper du det med å reagere barnslig på Womanizeren – da føles det ikke lenger som et trygt, intimt forhold for henne. Det føles som press, som konkurranse, og som at hun ikke er bra nok.

Du sier du elsker henne og vil redde forholdet – men du må forstå at det ikke handler om hva du føler nå. Det handler om hvordan hun har hatt det over tid. Hvis du skal ha en sjanse til å reparere dette, må du slutte å forklare, forsvare og fokusere på deg selv. Bare si: "Jeg skjønner at jeg har såret deg. Jeg vil forstå og lære." Og så bevise det over tid, uten mas, uten press.

Kanskje du får en ny sjanse. Kanskje ikke. Men respekten starter med at du tar ansvar, ikke prøver å bli tilgitt med én lang forklaring.

Du har virkelig enormt å lære om sosiale koder. 

DETTE!!!!!!

Og TS, du viser svært mye tegn til å være emosjonelt umoden. Det kan jobbes med og raskt se forbedringer, men du må selv søke opp kunnskap for å utvikle deg på den biten. Det kommer ikke til deg uten videre. Gjør den jobben nå, slik at neste forhold (for dette kommer aldri til å vare...) kanskje kan bli en bedre suksess uten så vanvittig mye unødig drama. Dette var helt hårreisende å lese. 

Anonymkode: 6eb65...2b6

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Gudbedre så umodent. 

Du må innse at seksualitet er så intimt og sårbart at man ikke slenger ut negative ting, og å bruke et leketøy sammen er å ha sex sammen. 

Hva du sier at du liker må også følges opp med at du viser at du liker det, og selvfølgelig trenger hun også tilfredsstillelse ved sex. Så lenge en kvinne kan få orgasme vil også hun selvfølgelig ha det. 

Nå er imidlertid kommunikasjon rundt sex blitt så sår og negativ at jeg ikke vet hvordan dere skal snu dette. 

Du har fokus på din sårhet her, selv om overskriften er at du har dummet deg ut. Det har du, gjentatte ganger. 

Jeg er fryktelig lei meg og alt ble veldig feil er eneste du kan si nå, og gjøre ditt beste for å gjøre henne trygg igjen, i ord og handlinger. Samt kjøp en enda dyrere og bedre womanizer til henne, og spør om dere kan bruke den sammen. 

Jeg vet ikke om det er tilstrekkelig. 

Anonymkode: 9b689...4c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det at kjæresten din kaller sexleketøyet for sin andre kjæreste er dumt. Det at du sier ting om kjæresten din sitt underliv er dumt

...

Her er dere begge to umodne, og burde rett og slett sette dere ned som voksene mennesker å snakke ordentlig sammen.

Slik jeg leser det, så burde dette snakkes ordentlig om, hvis ikke er det ikke liv laga.

Anonymkode: cee42...6e3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere passer ikke sammen, så enkelt!

Du er delvis umoden.

Hun virker langt mer umoden, ganske dramaqueen, og med opplevelser med andre menn før deg som hun åpenbart trenger å bearbeide før hun innleder et nytt forhold.

Gå videre!

Anonymkode: aa0e7...d53

• Liker 3
Skrevet

Trøst deg med at dette blir litt mindre komplisert når dere blir voksne.

Trekk litt lærdom ut av denne erfaringen:

1. Aldri kommenter kropp inkl kjønnsorganer og funksjoner hvis du ikke har noe pent å si.

2. Ikke se på sexleketøy som en konkurrent, men som en berikelse til nytelsen.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette fikk jeg hodepine av å lese 

Anonymkode: d5918...b95

Skrevet

er dere i det hele tatt gamle nok til å ha sex ? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette fikk jeg hodepine av å lese 

Anonymkode: d5918...b95

Wall of text!

Anonymkode: d728e...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...