Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.5.2025 den 15.01):

Kan den gode følelsen komme tilbake? Savner det. Dette er etter 18 års samboerskap. 

Anonymkode: aeebb...ee4

Har det skjedd noe? Ofte ligger det noe bak...eller så har du ikke følelser for han lenger

• Liker 1

Annonse

Man kan jo ha kjærlighet for samboeren selv om man ikke kliner! Ofte jo hører det med når man har sex, men sånn klining ellers er litt sånn forelskelsesgreie tenker jeg. Finnes andre måter å vise kjærlighet på.

Anonymkode: 4f8fa...0b1

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Man kan jo ha kjærlighet for samboeren selv om man ikke kliner! Ofte jo hører det med når man har sex, men sånn klining ellers er litt sånn forelskelsesgreie tenker jeg. Finnes andre måter å vise kjærlighet på.

Anonymkode: 4f8fa...0b1

Er man virkelig sammen med noen man ikke er forelsket i? Noe så nitrist.

Anonymkode: 55d19...d9e

• Liker 4

Jeg kunne aldri vært i et forhold uten litt klining. Klining kan være så mye forskjellig, og alt er deilig. Lekent, forsiktig, fristende, mykt, sultent, krevende osv. 
Dessverre så har jeg ingen å kline med, så det får bli i fantasien. :)

• Liker 2

Jeg er heller ikke glad i å kline med mannen min. Vi kysser på munnen, men har ikke noe interesse av å kline med han lengre. Sånn har det dessverre vært i mange år. (Vi har vært gift i 20 år)

MEN jeg elsker å kline. Har blitt hodestups forelsket i en annen, og det er ingenting i hele verden jeg vil enn å kline med han! 

Anonymkode: 55fed...4d8

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.5.2025 den 15.01):

Kan den gode følelsen komme tilbake? Savner det. Dette er etter 18 års samboerskap. 

Anonymkode: aeebb...ee4

Min kone vil heller ikke gjøre det lengre. Jeg sier til henne at det går greit, men inni meg så synes jeg det er veldig trist. Særlig siden vi bare har vært sammen I 6 år

Anonymkode: 31ae6...ca8

• Hjerte 1

Vi kliner veldig sjelden. Kanskje 3-6 ganger i året. Jeg har lite behov for det, og hadde min kjære savnet det hadde han nok sagt det, for han er ikke typen til å tie om hva han ønsker/savner. 

Det er litt rart egentlig, siden klining liksom er noe uskyldig pirrende folk gjør før de kommer til å ha sex også, men for oss er liksom klining blitt noe ekstra rått og "dirty" vi gjør en sjelden gang når vi på ingen måte har kjærlig sex, men mer slenger hverandre i veggene og spiser hverandre opp. Satt det litt på hodet kanskje. 😅 Det er ikke noe klineforbud liksom, men munnen er veldig ofte helt andre steder enn munn mot munn, og mer innom det for kyss enn skikkelig klining. Jeg pleier ikke å tenke over det, selv om jeg har en veldig erogen tunge/munn. Det blir likevel benyttet for å si det slik. 

Det bare ble slik. Ikke noe som gikk galt. Kanskje rart, men føles ikke rart. 

Annonse
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Min kone vil heller ikke gjøre det lengre. Jeg sier til henne at det går greit, men inni meg så synes jeg det er veldig trist. Særlig siden vi bare har vært sammen I 6 år

Anonymkode: 31ae6...ca8

Det er jo bare dumt å si det går greit når det likevel ikke er greit, hva er vitsen med det? Si sannheten og ta det derifra

Anonymkode: 3d8e1...e16

• Nyttig 1

Hvis man er en god kliner så er det ikke noe bedre enn det. Myk, god, sensuell, rolig klining er kjempe tennende og nært hvis det er to som liker og KAN kline.

I løpet av mitt liv med mange klinere 😅 så er det kun TO som virkelig kunne kline. Da ville jeg gjerne klint, for det er skikkelig tennense og nært.

hvis ikke man er en god kliner og det ikke frister kan jo kysse hverandre og holde rundt hverandre. Kiler hverandre og koser på andre måter som også kan være sensuelt og nært. Nakken er et sensuelt punkt for meg. Elsker når kan kiler meg også.

Mannen min nå kliner jeg ikke med, men er nær og sensuelle på andre måter. Kysser koser, kiler osv.

hadde elsket om han var en rolig, sensuell kliner for det er jo skikkelig tennende og digg 💋

Anonymkode: 0c828...1d1

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...