AnonymBruker Skrevet 22. mai #21 Skrevet 22. mai Luckiness skrev (8 minutter siden): Jeg synes den er fin og diskré til tross for at du kanskje tenker den ikke er det siden du spør. Dersom det er sommerbryllup går kanskje mange i pastell. Men du kan bruke sko i nude, lys rosa eller annen pastell. Det vil myke det opp litt framfor mørke sko. Det er nå til helga vi skal i bryllup. Har brukt den på sensommeren før, også på vinteren, begge gangene i bryllup. Det er ikke oppgitt noe angående kleskode/farge. Tenkte å ha beige høyhælte sko isåfall Anonymkode: 74c92...8e0 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #22 Skrevet 22. mai Jeg ville ikke brukt den i et sommerbryllup. Anonymkode: 54c42...d60 2 2
Sirah Skrevet 22. mai #23 Skrevet 22. mai Denne er helt topp! Og jeg er som regel superkritisk til bryllupskjoler! Det eneste jeg kanskje vil plukke på er at skuldrene er delvis bare og det er vel sånn sett en uskreven regel at man dekker til skuldrene i kirken. Eller kanskje det er veldig gammeldags? Har du et sjal til den? Men kjør på, denne kunne jeg tenkt meg selv! 2 1 1
Luckiness Skrevet 22. mai #24 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er nå til helga vi skal i bryllup. Har brukt den på sensommeren før, også på vinteren, begge gangene i bryllup. Det er ikke oppgitt noe angående kleskode/farge. Tenkte å ha beige høyhælte sko isåfall Anonymkode: 74c92...8e0 Jeg haddd gått for den 😊 1 1
Adrenalina1 Skrevet 22. mai #25 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvis det faktisk er sånn at alle går i pastell, er det i alle fall bra at du går for noe annet. Pastell = nitrist, skjønner ikke hvorfor det er så populært i bryllup. Denne var kanskje ikke så sprelsk i fargen, men alt er bedre enn bleike pasteller så langt øyet ser. Anonymkode: 0199f...f0f Nei. Pastell er nydelig. 2 1
AprilLudgate Skrevet 22. mai #27 Skrevet 22. mai Superfin, MEN jeg ville trippelsjekket invitasjonen og kleskode. Formelt? Ja. Sommerlig pent? Nei. Da hadde jeg tatt noe enklere. 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #28 Skrevet 22. mai Sirah skrev (1 time siden): Denne er helt topp! Og jeg er som regel superkritisk til bryllupskjoler! Det eneste jeg kanskje vil plukke på er at skuldrene er delvis bare og det er vel sånn sett en uskreven regel at man dekker til skuldrene i kirken. Eller kanskje det er veldig gammeldags? Har du et sjal til den? Men kjør på, denne kunne jeg tenkt meg selv! Det er gammeldags ja 😊 Har sjekket ut med presten her jeg bor, da jeg lurte på det samme 😄 Anonymkode: b518e...626
AnonymBruker Skrevet 22. mai #29 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er gammeldags ja 😊 Har sjekket ut med presten her jeg bor, da jeg lurte på det samme 😄 Anonymkode: b518e...626 Er jo en tradisjon flere steder på Vestlandet iallefall. Uansett er det ofte bikkjekaldt i gamle kirker, så like greit å ta på en jakke. Anonymkode: 0261c...9ad
AnonymBruker Skrevet 22. mai #30 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): De har verken skrevet eller sakt noe om kleskode. Anonymkode: 74c92...8e0 okei men du vet jo hvor det er så det har jo mye og si. det er jo stor foreskjell på låve bryllup og et fancy lokale Anonymkode: de67e...f17 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #31 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir denne kjolen for mye å ha på i et bryllup til et vennepar vi ikke er noe særlig med? Har denne kjolen fra før, men føler den blir så mye/for mye. Føler den passer kanskje best til bryllup hvor vi er litt nærmere personene som gifter seg, eller? Går andre med slike kjoler i bryllup til f.eks vennepar. Har ikke lyst å være for mye pyntet også kommer jeg der også er det ingen andre som er pyntet slik. Hva synts dere? Anonymkode: 74c92...8e0 Den kan du selvfølgelig bruke🤩 Anonymkode: ff05c...4ad 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #32 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): okei men du vet jo hvor det er så det har jo mye og si. det er jo stor foreskjell på låve bryllup og et fancy lokale Anonymkode: de67e...f17 Det en flott tun/låve de skal ha det i. Anonymkode: 74c92...8e0
AnonymBruker Skrevet 22. mai #33 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det en flott tun/låve de skal ha det i. Anonymkode: 74c92...8e0 da tenker jeg den er for pynta og den er også alt for mørk i fargen, når det ser ut som den er svart Anonymkode: de67e...f17 2 2
Amy71 Skrevet 22. mai #34 Skrevet 22. mai (endret) Fin kjole men synes den er litt mørk til sommerbryllup. Hadde kjøpt en lysere som man kan bruke ellers, feks middager eller andre ganger man vil være pyntet. Ble nysgjerrig på Floyd sine kjoler og de har rimelige og nydelige sommerkjoler, man kan ha knelang også. Endret 22. mai av Amy71 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #35 Skrevet 22. mai AprilLudgate skrev (2 timer siden): Superfin, MEN jeg ville trippelsjekket invitasjonen og kleskode. Formelt? Ja. Sommerlig pent? Nei. Da hadde jeg tatt noe enklere. Enig. Men synes kjolen er fin og passer godt til bryllup. At du ikke er så nær til brudeparet hadde jeg ikke tenkt på. Men er du redd for at kjolen er litt for pyntet, hadde jeg forsøkt å «kle den ned» med tilbehøret - ville valgt sko, smykker og veske som går mer mot hverdagslig enn gala. F.eks. espadrillosandaler og ikke skinnpumps. Anonymkode: 405a4...298 2
enkefru Skrevet 22. mai #36 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det en flott tun/låve de skal ha det i. Anonymkode: 74c92...8e0 Da tenker jeg den er FOR fin (fjong) og uansett i mørkeste laget til et sommerbryllup 2
Sirah Skrevet 22. mai #37 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er gammeldags ja 😊 Har sjekket ut med presten her jeg bor, da jeg lurte på det samme 😄 Anonymkode: b518e...626 Så bra Hadde bare en bestemor som var så ekstremt opptatt av at man ikke skulle ha bare skuldre i kirken, så det har brent seg så fast 😅
AnonymBruker Skrevet 22. mai #38 Skrevet 22. mai Jeg ser ingen problemer med å bruke denne kjolen i et bryllup, men ser jo at det kommer an på hvor mange normer og "regler" folk har valgt å forholde seg til/hvor høy takhøyde folk har, så det er kanskje noe du kan vurdere om du bryr deg. Hvor nære dere er med brudeparet skjønner jeg ikke at er relevant? Anonymkode: 03072...2c1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #39 Skrevet 22. mai Hanne67 skrev (4 timer siden): Kjempefin kjole! Det eneste jeg reagerer på er fargen. Man skal visst helst unngå svart og rødt (og hvitt pga. bruden). Svart er en litt dyster farge til et bryllup. Er den ikke mørkeblå da? Anonymkode: 27448...165
Raven.Writingdesk Skrevet 22. mai #40 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blir denne kjolen for mye å ha på i et bryllup til et vennepar vi ikke er noe særlig med? Har denne kjolen fra før, men føler den blir så mye/for mye. Føler den passer kanskje best til bryllup hvor vi er litt nærmere personene som gifter seg, eller? Går andre med slike kjoler i bryllup til f.eks vennepar. Har ikke lyst å være for mye pyntet også kommer jeg der også er det ingen andre som er pyntet slik. Hva synts dere? Anonymkode: 74c92...8e0 Kan definitivt brukes! 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå