Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt nordisk rett hår, bruker ingen produkter i det hele tatt, og er ikke farget. Bruker shampoo color vive (rød flaske), og ikke balsam. Bare blitt sånn, etter vane, selv om jeg ikke har farget hår.

Jeg har lagt merke til at min tangle teezer blir veldig skitten veldig fort, og at håret egentlig ikke føles helt "rent" selv om jeg skyller godt og aldri har noe annet i det. Jeg mistenker at det kan være silikonet i shampoen som ikke vaskes ut? Er det noen som har tips til hvorfor det er sånn? Vasker håret annen hver dag.

Flere som opplever dette?

AnonymBruker
Skrevet

Ville først og fremst styrt unna butikkshampoo og sett om det hjelper. Kjøp også en cleanser for å få ut produkter som har bygget seg opp i hår og hodebunn over tid. 

Jeg føler håret er rent når det er vasket. Vasker håret 2 ganger i uken etter trening så det rekker aldri bli fett, men merker fortsatt ikke noe til skitne børster. 

Anonymkode: aa90d...f82

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker håret hver 4-5 dag, og aldri noe møkkete børster. Men jeg bruker aldri butikksjampo, og alltid balsam.

Anonymkode: facc3...f52

AnonymBruker
Skrevet

Selv med nyvasket hår vil det være fett og talg i hodebunnen, og det legger seg i børsten uansett. 

Vask børsten oftere!

Anonymkode: 3a13f...dd0

AnonymBruker
Skrevet

Vasker du håret med shampo 2 ganger?

Anonymkode: 15f91...faa

AnonymBruker
Skrevet
Lunde skrev (22 timer siden):

Jeg har lagt merke til at min tangle teezer blir veldig skitten veldig fort

Hva mener du med "skitten"? 

Anonymkode: 564bb...e7c

Skrevet

Den blir skitten etter to dager liksom 😞 støv som fester seg rundt pinnene, kjennes som pinnene er innsmurt i noe som ikke minner helt om olje.. derfor jeg tenkte silikon. Vasker børsten ofte. skal prøve de rådene jeg har fått, tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...