AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Hei dyrevenner. Vi har en pus på 9 mnd. hun er kastrert og ikke begynt å gå ut enda. Litt i bånd bare. Nå nærmer ferie seg og vi skal bort i 2 uker. Det jeg lurer på da er hva som blir best for vår høyt elskede pus i forhold til pass. Er det best med kattepensjonat/pass hjemme hos noen eller at noen passer hun her hos oss. ? Anonymkode: 149ba...7fc
Brunello Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai (endret) Det beste er selvsagt om noen er hos dere og passer katten. Om de ikke bor der, bør de være hos dere en god stund hver dag. Det er for dårlig at de bare er innom og fyller på mat og vann. Alternativt er hjemme hos noen andre nest best. Endret 22. mai av Brunello 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Vi har noen som passer hjemme hos oss. Har hyret inn ungdommer, som jeg kjenner fra før av og kjenner foreldrene, som har passet. Alltid noen greie ungdommer som ønsker å tjene litt ekstra peng og de vi har hatt har vært veldig flinke, pliktoppfyllende og kattene har hatt det fint Anonymkode: ad664...8a1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Ingen katter trives på kattepensjonat så unngå det. Katter liker minst mulig flytting så det er aller best å få noen til å komme til deres hjem for å passe katten. Anonymkode: d99fc...9bd
Tvist Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Synes to uker et lenge med bare besøk en eller to ganger om dagen. Hvis du har noen som kan bo hos deg er det supert, ellers ville jeg anbefalt at pus bor hjemme hos noen andre (som du kan stole på at klarer å holde katten innendørs, mange katter har forsvunnet ut av et åpent vindu hos kattepasser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå