AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Jeg er slank (165 og 55 kg). Har gått ned 8 kg det siste halvåret, men blir ikke kvitt disse uansett vekt. Har født tre barn, kan jo ha noe med dette å gjøre. Men til spørsmålet: Kan noen anbefale bininitruser som er mest flatterende for en slik kroppstype?🙈 Anonymkode: 74660...efa 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er slank (165 og 55 kg). Har gått ned 8 kg det siste halvåret, men blir ikke kvitt disse uansett vekt. Har født tre barn, kan jo ha noe med dette å gjøre. Men til spørsmålet: Kan noen anbefale bininitruser som er mest flatterende for en slik kroppstype?🙈 Anonymkode: 74660...efa Du ville kanskje hatt de minst flatterende...? Anonymkode: 2326a...b2c
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Boksere med litt høyt liv fra temu 😁 Se etter bred kant oppe uansett hvor du handler- ikke sånn smal strikk som kiler seg inn. Kappahl har også hatt noen gode med brettbar kant. De lager ingen valker og kan brettes sånn at de passer alle Anonymkode: 8f3c8...b98
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Du er jo ikke slank, som i Hollywood-kropp, på den høyden og vekta. Du er helt normalvektig, og normalvektige har litt fett på kroppen. Jeg har samme høyde som deg og veier 50 kg. Jeg har også fett på kroppen. Du lagrer fett på love handlesene, derfor har du fett der. Uansett, badeshorts for damer, med litt høyt liv, løser problemet ditt. Jeg bruker alltid det selv fordi jeg synes bikinitruser dekker for lite. Plutselig vrir trusa seg og en kjønnsleppe er utenfor, eller man har glemt/ikke rukket å shave bikinilinja osv. Anonymkode: 7e7ae...4ba
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Høy bikinitruse som dekker hoftene. Anonymkode: 8ac58...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er jo ikke slank, som i Hollywood-kropp, på den høyden og vekta. Du er helt normalvektig, og normalvektige har litt fett på kroppen. Jeg har samme høyde som deg og veier 50 kg. Jeg har også fett på kroppen. Du lagrer fett på love handlesene, derfor har du fett der. Uansett, badeshorts for damer, med litt høyt liv, løser problemet ditt. Jeg bruker alltid det selv fordi jeg synes bikinitruser dekker for lite. Plutselig vrir trusa seg og en kjønnsleppe er utenfor, eller man har glemt/ikke rukket å shave bikinilinja osv. Anonymkode: 7e7ae...4ba Ts har da vitterlig ikke sagt at hun har Hollywoodkropp heller. Man må da ikke ha det for å være slank. Jeg veier mer enn både deg og TS og blir stadig beskrevet som slank. Av alt fra PT, fastlege og epikriser til kollegaer og svigermor. Anonymkode: 196fa...7f3 9 9
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du er jo ikke slank, som i Hollywood-kropp, på den høyden og vekta. Du er helt normalvektig, og normalvektige har litt fett på kroppen. Jeg har samme høyde som deg og veier 50 kg. Jeg har også fett på kroppen. Du lagrer fett på love handlesene, derfor har du fett der. Uansett, badeshorts for damer, med litt høyt liv, løser problemet ditt. Jeg bruker alltid det selv fordi jeg synes bikinitruser dekker for lite. Plutselig vrir trusa seg og en kjønnsleppe er utenfor, eller man har glemt/ikke rukket å shave bikinilinja osv. Anonymkode: 7e7ae...4ba Hva får du egentlig ut av å kommentere sånn som dette?? Trykke folk ned? Jeg har en BMI i nedre del av normalvektig, og om en ikke er slank da, når er en slank? Jeg har en helt normal kropp etter å ha født tre barn (der jeg gikk opp 25 kg med siste), og har aldri skrytt på meg noe Hollywood-kropp!! Hvor tar du dette fra??? ALLTID, samme f**n hva en spør om her, så kommer slike som deg med sure oppgulp!!! Håper du sitter igjen med en god følelse etter du slenger ut slike svar. Dette er forøvrig siste gang jeg legger ut et spm på kvinneguiden. Håper du får en fin dag med dine 50 kg og modellkropp!!! Anonymkode: 74660...efa 13 1 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva får du egentlig ut av å kommentere sånn som dette?? Trykke folk ned? Jeg har en BMI i nedre del av normalvektig, og om en ikke er slank da, når er en slank? Jeg har en helt normal kropp etter å ha født tre barn (der jeg gikk opp 25 kg med siste), og har aldri skrytt på meg noe Hollywood-kropp!! Hvor tar du dette fra??? ALLTID, samme f**n hva en spør om her, så kommer slike som deg med sure oppgulp!!! Håper du sitter igjen med en god følelse etter du slenger ut slike svar. Dette er forøvrig siste gang jeg legger ut et spm på kvinneguiden. Håper du får en fin dag med dine 50 kg og modellkropp!!! Anonymkode: 74660...efa Ro deg ned. Det virket som om du mente det var unormalt å ha love handles fordi du er normalvektig. Jeg ville bare opplyse om at vi legger på oss på forskjellige steder og at dette fettet også selvsagt vil forsvinne dersom du går ytterligere ned i vekt. Jeg har forøvrig gått gravid selv. Dersom du ikke vil eller kan gå ned i vekt, så er badeshorts med høyt liv tingen. Anonymkode: 7e7ae...4ba 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva får du egentlig ut av å kommentere sånn som dette?? Trykke folk ned? Jeg har en BMI i nedre del av normalvektig, og om en ikke er slank da, når er en slank? Jeg har en helt normal kropp etter å ha født tre barn (der jeg gikk opp 25 kg med siste), og har aldri skrytt på meg noe Hollywood-kropp!! Hvor tar du dette fra??? ALLTID, samme f**n hva en spør om her, så kommer slike som deg med sure oppgulp!!! Håper du sitter igjen med en god følelse etter du slenger ut slike svar. Dette er forøvrig siste gang jeg legger ut et spm på kvinneguiden. Håper du får en fin dag med dine 50 kg og modellkropp!!! Anonymkode: 74660...efa Er så typisk kåge det der. Folk elsker å trykke ned andre. Og snikskyt for å veie litt mindre. Blir så irritert på sånne folk. Du er slank, ts. Selv om hun som siterte deg nesten mener at man må være undervektig for å være slank Jeg er 5 cm høyere enn deg og veier 5 kg mer, så sånn sett veier vi det samme pr cm om du skjønner hva jeg mener. Selv om noen garantert vil vri og vrenge på det også. Jeg er slank og har alltid fått høre at jeg er tynn og slank. Kaller ikke meg selv tynn, men andre sier det. Selv syns jeg at jeg er slank, men ikke tynn. Tynn var jeg i tidlige 20-år da jeg veide 10 kg mindre, men da var jeg altfor tynn. Vil ikke tilbake dit. Anonymkode: adad5...999 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai #10 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er så typisk kåge det der. Folk elsker å trykke ned andre. Og snikskyt for å veie litt mindre. Blir så irritert på sånne folk. Du er slank, ts. Selv om hun som siterte deg nesten mener at man må være undervektig for å være slank Jeg er 5 cm høyere enn deg og veier 5 kg mer, så sånn sett veier vi det samme pr cm om du skjønner hva jeg mener. Selv om noen garantert vil vri og vrenge på det også. Jeg er slank og har alltid fått høre at jeg er tynn og slank. Kaller ikke meg selv tynn, men andre sier det. Selv syns jeg at jeg er slank, men ikke tynn. Tynn var jeg i tidlige 20-år da jeg veide 10 kg mindre, men da var jeg altfor tynn. Vil ikke tilbake dit. Anonymkode: adad5...999 Takk for støtte❤️ Har en skikkelig dårlig dag, og sånne sure kommentarer skjønner jeg ikke poenget med. Jeg får stadig vekk også høre at jeg er tynn, men føler meg (og er) helt normal. Går jeg mer ned i vekt mister jeg det lille jeg har av pupper, og det er ikke aktuelt😂 Nå er jeg 46, og føler meg fornøyd til tross for uønskede valker🙈 Har ikke noe mål om å få en Hollywood-kropp. Da må det isåfall omfattende operasjoner til😅 Anonymkode: 74660...efa 2 3
NoaideBiehtar Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er jo ikke slank, som i Hollywood-kropp, på den høyden og vekta. Du er helt normalvektig, og normalvektige har litt fett på kroppen. Anonymkode: 7e7ae...4ba Hva i all verden?? 😂 Hvorfor mener du at slank er lik Hollywoodkropp, og at slank er fettfri??? 2
BobbySocks Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Klart man er slank med 165 og 55kg. Å mene noe annet er idioti og burde holde for seg selv for å ikke framstå helt gjøk. Men ja, bikinitruser med bredere kant oppe. Og helst ikke sånne som ligger flatt, om du skjønner, men sånne som går mer opp i hodteområder… Ehh, ja 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #13 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er jo ikke slank, som i Hollywood-kropp, på den høyden og vekta. Du er helt normalvektig, og normalvektige har litt fett på kroppen. Jeg har samme høyde som deg og veier 50 kg. Jeg har også fett på kroppen. Du lagrer fett på love handlesene, derfor har du fett der. Uansett, badeshorts for damer, med litt høyt liv, løser problemet ditt. Jeg bruker alltid det selv fordi jeg synes bikinitruser dekker for lite. Plutselig vrir trusa seg og en kjønnsleppe er utenfor, eller man har glemt/ikke rukket å shave bikinilinja osv. Anonymkode: 7e7ae...4ba 20 bmi er ganske så slank innen normalvekt. Hollywood som i sulter modellene sine er grufullt, så hvorfor styre henne opp? Skuespillere gangner det lite å være så tynne. Har man lovehandles på så lite vekt er det sånn du er, om du må bli undervektig for å kvitte deg med dem er det en utrolig høy pris og du mister mye annet fett du kanskje ønsker å beholde. Så kommentaren gir lite mening. Å jeg tror faktisk hun er det for jeg brukte å søke opp bmi til kjendiser på en usikker periode og 20 er så lite. Hun jeg var sjalu på hadde mer en 20. Anonymkode: 517a1...80b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #14 Skrevet 22. mai https://www.bonprix.no/produkt/shape-bikinitruse-high-waist-sterkt-formende-sort-910821/?typ=SoM&anbieter=Share&aktion=SocialMedia https://www.lindex.com/no/p/8667647-6969-rod-shaping-bikiniunderdel-med-hoy-midje?hl=nb https://www.lindex.com/no/p/8693219-8109-aqua-shaping-bikiniunderdel-med-hoy-midje?hl=nb https://www.ellos.no/ellos-collection/linda-hipster-bikini-rosa/7021799-03 https://www.ellos.no/ellos-collection/linda-hipster-bikini-rosa/7019908-03 Anonymkode: 08601...bc1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #15 Skrevet 22. mai Love handles er mye finere enn høye bikinitruser... Anonymkode: 1e9a9...70b 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #16 Skrevet 23. mai Syns mange butikker er flinke nå med forskjellige underdeler nå med alt fra helt små truser til mer highwaist. Så jeg støtter higwaist. Absolutt ikke en boxer med høyt liv som noen anbefaler, kan ikke se for meg at det ser særlig lekkert ut 😕 Anonymkode: 5f8c8...bc8 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #17 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Love handles er mye finere enn høye bikinitruser... Anonymkode: 1e9a9...70b Helt enig! Love handles er mye finere enn tynne formløse kropper generelt. Anonymkode: 8e54c...503 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #18 Skrevet 25. mai https://www.change.com/no/product/coco-brazilian-bikinitruse-jungle-vibes-24168122021 https://www.change.com/no/product/marisol-hipster-bikinitruse-henna-sun-25113322041 ikke høyt liv, men bredde og detaljer på livet, ikke gå for tynn knytting Anonymkode: eefb5...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #19 Skrevet 25. mai Løft vekter og gå i oppover bakker. Reduser sukker og lettprodukter. Spis variert og normal mat. Da blir du sterkere og lovehandles forsvinner. Anonymkode: c78b2...bad
AlternativX Skrevet 25. mai #20 Skrevet 25. mai Highwaist bikinitruser dekker ofte dette problemet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå