Gå til innhold

Tabletter som skal utsette mens

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vurderer å utsette mensen pga bryllupet. Det er litt teit, men jeg vil bare sjekke.. er det sånn at man fortsatt får de samme bivirkningene om man tar disse tablettene? (Tenker da på den uken før mensen kommer) 
jeg hadde egt håpet å bli ferdig med mensen før bryllupet så jeg kunne følt meg strålende, men ser ut som at dagen vi gifter oss er dagen før jeg skal blø. Og det er jo da jeg føler meg mest dritt i hele måneden og ser styggest ut..

jeg har aldri brukt sånne tabletter før, men hørt andre nevne at de har tatt det pga en sydenferie osv. 

Anonymkode: 0c0e4...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste ikke at det fantes tabletter for det, er det reseptfritt på apotek? Jeg har bare tatt p-piller når jeg trenger å utsette den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er risiko for bivirkninger som f.eks. hodepine og kvalme. Har du aldri prøvd før, og ikke vet hvordan kroppen reagerer på disse hormonene, ville jeg droppet det i forbindelse med bryllup. 

Anonymkode: 7b61c...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom du planlegger det kan du jo ta de mnd før bryllup, da forflytter du hele syklusen din et par uker. Jeg gjorde det når jeg skulle på ferie, tok det mnd før, ville ikke risikere bivirkninger der. 

Anonymkode: 6cb30...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Primolut heter de. Jeg har brukt det før og aldri fått bivirkninger, men det er ikke alltid de virker helt etter planen. Hvis du f.eks begynner å ta de for sent hjelper det ingenting. Så har du mulighet tilå ta mnd før som en nover foreslår er nok det lurt. 

Anonymkode: c715d...ebd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...