AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:46 #1 Del Skrevet torsdag kl 08:46 Jeg er en sånn person som helt fra barnsalder har hatt poser under øynene naturlig, at jeg har litt poser når jeg er nyvåken og sånn. Har aldri plaget meg Men nå etter en tøff periode i livet mitt hvor jeg har vært utsatt for stress og sovet mye så har jeg nå ordentlig sporede poser under øynene. Concealeren jeg har brukt tidligere er sjanseløs og føler bare jeg ser trøtt og på gråten ut hele tiden. Synes heller ikke Concealer fungerer på huden min mer, føler den bare skaper kaos i huden min og får et hvitt stygt skille uansett hvor mye forarbeid jeg gjør og blender ut. Er i 40 årene Hva kan jeg gjøre? Skal sies at en av grunnene til at jeg har hatt det tøft er pga dårlig økonomi så jeg har ikke råd til å kjøpe dyre produkter 😕 Ser nå kronisk trøtt/syk ut pga disse posene som nærmest henger ut av ansiktet på meg Anonymkode: 4be93...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet torsdag kl 08:58 #2 Del Skrevet torsdag kl 08:58 Det ser garantert verre ut for deg(i hodet ditt) enn det gjør for andre. Ansiktet avslører i stor grad hvordan vi føler oss og har det. Spiser og sover du godt? Er du grei med deg selv? Dyre produkter er sjeldent en vidunderkur. Det er et veldig kjedelig råd å bare ta vare på seg selv og det tar tid før resultatene kommer, men min erfaring er at det er det som funker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:06 #3 Del Skrevet torsdag kl 09:06 Hadde ikke tenkt produkter, men svakstrøm hos hudpleier. Anonymkode: e372f...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:11 #4 Del Skrevet torsdag kl 09:11 Dr Dennis Gross Fill + Repair Eye Cream – Chicastore den er dyr men den funker som bare pokker! Anonymkode: 20fad...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:49 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:49 Alt som fungerer er dyrt, så da må du nok bare leve med det. Anonymkode: 74e02...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:59 #6 Del Skrevet i går, 07:59 Har du prøvd øyekrem med koffein? Anonymkode: ebc17...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:08 #7 Del Skrevet i går, 10:08 AnonymBruker skrev (På 22.5.2025 den 11.11): Dr Dennis Gross Fill + Repair Eye Cream – Chicastore den er dyr men den funker som bare pokker! Anonymkode: 20fad...5a8 Over tusenlappen for en liten tube ja, eneste jeg ba om i innlegget mitt var dette 😛 jeg er økonomisk ruinert og har ikke råd til å bruke så mye penger på en liten tube. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du prøvd øyekrem med koffein? Anonymkode: ebc17...bee Ja, det er det jeg har brukt til nå Anonymkode: 4be93...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden https://www.google.com/search?q=bye+bye+under+eye+bags&sca_esv=2fd355d93db3847c&sxsrf=AE3TifMQOQqdDT5rhLbhV65u486V3PTP_A%3A1 Anonymkode: cd400...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden https://www.google.com/search?q=bye+bye+under+eye+bags&sca_esv=2fd355d93db3847c&sxsrf=AE3TifMQOQqdDT5rhLbhV65u486V3PTP_A%3A1 https://www.bangerhead.no/dr-brandt-house-calls-needles-no-more-no-more-baggage-eye-cream-15ml?utm_source=google&utm_medium=cpc&ut Anonymkode: cd400...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå