Gå til innhold

Kronisk dype poser under øynene etter tøff tid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en sånn person som helt fra barnsalder har hatt poser under øynene naturlig, at jeg har litt poser når jeg er nyvåken og sånn. Har aldri plaget meg

Men nå etter en tøff periode i livet mitt hvor jeg har vært utsatt for stress og sovet mye så har jeg nå ordentlig sporede poser under øynene. Concealeren jeg har brukt tidligere er sjanseløs og føler bare jeg ser trøtt og på gråten ut hele tiden. Synes heller ikke Concealer fungerer på huden min mer, føler den bare skaper kaos i huden min og får et hvitt stygt skille uansett hvor mye forarbeid jeg gjør og blender ut. Er i 40 årene 

Hva kan jeg gjøre? Skal sies at en av grunnene til at jeg har hatt det tøft er pga dårlig økonomi så jeg har ikke råd til å kjøpe dyre produkter 😕 

Ser nå kronisk trøtt/syk ut pga disse posene som nærmest henger ut av ansiktet på meg

Anonymkode: 4be93...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser garantert verre ut for deg(i hodet ditt) enn det gjør for andre. Ansiktet avslører i stor grad hvordan vi føler oss og har det.

Spiser og sover du godt? Er du grei med deg selv? Dyre produkter er sjeldent en vidunderkur. Det er et veldig kjedelig råd å bare ta vare på seg selv og det tar tid før resultatene kommer, men min erfaring er at det er det som funker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt produkter, men svakstrøm hos hudpleier.

Anonymkode: e372f...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som fungerer er dyrt, så da må du nok bare leve med det.

Anonymkode: 74e02...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du prøvd øyekrem med koffein? 

Anonymkode: ebc17...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (På 22.5.2025 den 11.11):

Dr Dennis Gross Fill + Repair Eye Cream – Chicastore

den er dyr men den funker som bare pokker! 

Anonymkode: 20fad...5a8

Over tusenlappen for en liten tube ja, eneste jeg ba om i innlegget mitt var dette 😛 jeg er økonomisk ruinert og har ikke råd til å bruke så mye penger på en liten tube. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du prøvd øyekrem med koffein? 

Anonymkode: ebc17...bee

Ja, det er det jeg har brukt til nå

Anonymkode: 4be93...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...