Tekumseh79 Skrevet lørdag kl 13:05 #81 Skrevet lørdag kl 13:05 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har virkelig lagt deg i selen, men du har helt rett! Jeg har mye av dette selv, og synes det er særs viktig med bensinaggregat og mye bensin, både til dette og til biler. Eneste jeg har i tillegg er at jeg har noe sølv/gullmynt med valør. Må man rømme til Sverige eller andre land er det greit å ha noe som kan benyttes som betaling i alle land. Anonymkode: abad3...44d Det var et godt poeng - dette med landsuavhengig valør. Takk for tips. Jo jeg har tatt den litt ut. Men mye er i orden, så jeg kan dermed la være å tenke på det - det gir en ekstra trygghet på en måte. Begynte som smått i en periode var det litt for mye Russland og krise på TV. Og svenskene gikk inn i NATO og fikk et beredskapshefte som kunne skremme hvem som helst: https://www.msb.se/sv/rad-till-privatpersoner/broschyren-om-krisen-eller-kriget-kommer/ Men solstorm, kvikkleireskred, uforskyldt giftig drikkevann, pandemi - deler av krisescenarioet kan skje. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:58 #82 Skrevet lørdag kl 17:58 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det blir litt som å diskutere med en blanding av femåring og russertroll, så jeg tror jeg må bare la denne dumskapen ligge. Dette er én av livets enkleste og mest opplagte sannheter. Ser du det ikke...værsågod, lev i din boble. Anonymkode: 83332...0e3 For all del, jeg skal ikke plage deg og ditt kategoriske verdenssyn. Jeg lever fint i min boble jeg. 🤣🤣 Anonymkode: 3c9a9...fee
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:43 #83 Skrevet søndag kl 23:43 En hacker kan gjøre en. Lederne bil til et våpen, med deg i muligens. Moderne biler er nesten rene datamaskiner, og dermed kan noen faktisk ta over kontrollen av din bil, og bruke deg som våpen. En av grunnene til at det er så svindyrt å bytte en del egentlig ordinære deler i moderne biler. Man må programmere delene, så bilen skjønner at den ikke er hacket. Analog bil kan være veldig lurt om du frykter krig. Tro noe annet er ekstremt naivt. Anonymkode: 128ba...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå