Gå til innhold

Loddpremier til barnehagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

4 åringen går i bhg og det er snart tid for sommeravslutning. De holder på å samle inn lodd premier. Jeg tenkte også å gi noe men vet ikke helt hva jeg bør gi. Må det være noe til barn? Eller kan jeg foreksempel gi noe kjøkkenutstyr? Og må det være helt nytt? Eller kan man gi noe som er pent brukt??

Anonymkode: 4ff88...cf3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hei

4 åringen går i bhg og det er snart tid for sommeravslutning. De holder på å samle inn lodd premier. Jeg tenkte også å gi noe men vet ikke helt hva jeg bør gi. Må det være noe til barn? Eller kan jeg foreksempel gi noe kjøkkenutstyr? Og må det være helt nytt? Eller kan man gi noe som er pent brukt??

Anonymkode: 4ff88...cf3

Vi har alltid et budsjett gitt av barnehagen på 50-100kr, så ikke alltid lett å finne noe brukbart for den prisen. Her har vi alltid kjøpt noe godt (sjokolade, Twist pose etc), og/eller et lite spill/uteleke. Kan være alt fra såpeboble til Yatzee spill, litt avhengig av hvor mye du har tenkt til å bruke. Synes det er fint å gi noe som barna også kan ha glede av, ettersom de jo er deres sommeravslutning. 
Om dere kan gi noe som ikke er nytt men pent brukt hadde jo vært supert, men tror du burde spørre de som styrer dette for å være sikker på hva de tenker. Vet at man gjør det litt annerledes fra sted til sted.

Anonymkode: ebf17...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vant på lodd sist vi hadde fest i barnehagen. Ene premien var et lite håndkle og en håndsåpe fra Meraki, andre premien var et memorispill for barn. Fine premier synes jeg, og i sånne settinger kjøper man jo lodd for å støtte saken, ikke pga premiene 😊 Spiselige premier er jo også gull. 

Anonymkode: 4f2c6...0bd

AnonymBruker
Skrevet

Sist ga jeg en sånn plastkopp med sugerør og fylte den med litt godteri. 

Anonymkode: b8642...bc7

AnonymBruker
Skrevet

Det må være ubrukt. Det er minstekrav. 

Anonymkode: 5e94c...0a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg strikker en del sokker av restegarn, og disse leveres ofte som premier. Jeg har også levert noen hjemmeside toalettmappe og handlenett.

Anonymkode: 56b72...b8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det må være ubrukt. Det er minstekrav. 

Det er faktisk ikke det i alle barnehager/skoler. Jeg har bekjente hvor de har blitt oppmuntret til å pakke inn pent brukte leker/spill/bamser osv. dette er snakk om gaver opptil 100kr, så synes det er bare fint at ting kan bli gjenbrukt. Er bare en lodd premie for å samle penger til klassekassen o.l.

Skrevet

Såpebobler, kritt til å tegne på asfalt ute, litt hobbysaker fra Søstrene Grene, eller Rusta, klistremerker, fake tatovering, sånn klut som løsner opp i vann med morsomt mønster, badeskum, badeleker, ispinneformer, freesbie, hobbetau, sitteunderlag, refleks, sokker, yatzy eller små spill. 
Normal, Europris, Rusta, Clas O, Søstrene Grene, og TGR er steder du kan finne litt til ok priser av smått som passer til barn. Sånn om du vil kjøpe nytt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er faktisk ikke det i alle barnehager/skoler. Jeg har bekjente hvor de har blitt oppmuntret til å pakke inn pent brukte leker/spill/bamser osv. dette er snakk om gaver opptil 100kr, så synes det er bare fint at ting kan bli gjenbrukt. Er bare en lodd premie for å samle penger til klassekassen o.l.

Almen kjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...