AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #1 Skrevet 22. mai 2025 Hei Har bestilt time hos fastlege i morgen. Jeg vil ta blodprøver får å sjekke om jeg mangler vitaminer eller andre ting i kroppen. Jeg vil liksom ikke bare sjekke vitaminer men litt mer "detljert" blodprøve. Jeg har i det siste vært litt svimmel. Hatt også hatt uregelmessig mensen osv. Har du en liste over hvilken blodprøver jeg bør ta? Anonymkode: 6e108...5c9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #2 Skrevet 22. mai 2025 Nederst på denne siden listes det en hel del nyttige ting å teste for: https://blodsjekk.no/produkt/blodprover-for-utvidet-helsesjekk/ Anonymkode: f2255...f6b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #3 Skrevet 22. mai 2025 Det som listes opp er: Hemoglobin, erytrocytter, hematokrit, MCV/MCH, retikulocytter, leukocytter (neutrofile, eosinofile og basofile granulocytter og monocytter, lymfocytter), trombocytter, totalkolesterol, HDL, LDL, TG, glukose, HbA1c, kreatinin, GFR, natrium, kalium, kalsium, magnesium, albumin, jern, ferritin, transferrin, vitamin B12, folat, D-vitamin, bilirubin, ASAT, ALAT, GT, ALP, TSH, fT4. Anonymkode: f2255...f6b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #5 Skrevet 22. mai 2025 Legen min kaller det å ta fullt blodbilde. Ble gjort noen ganger under alvorlig depresjon siden hun ville vite om jeg kunne ha noen fysiske plager. Er ikke alle leger som godtar grunnløse bestillinger, men da kan du gå privat. Anonymkode: 5b587...4fd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #6 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det som listes opp er: Hemoglobin, erytrocytter, hematokrit, MCV/MCH, retikulocytter, leukocytter (neutrofile, eosinofile og basofile granulocytter og monocytter, lymfocytter), trombocytter, totalkolesterol, HDL, LDL, TG, glukose, HbA1c, kreatinin, GFR, natrium, kalium, kalsium, magnesium, albumin, jern, ferritin, transferrin, vitamin B12, folat, D-vitamin, bilirubin, ASAT, ALAT, GT, ALP, TSH, fT4. Anonymkode: f2255...f6b Dette. Og du TS, legen din vet jo hvilke blodprøver som bør tas. BØR i hvert fall vite det. Anonymkode: aa33d...deb
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #7 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dette. Og du TS, legen din vet jo hvilke blodprøver som bør tas. BØR i hvert fall vite det. Anonymkode: aa33d...deb De fleste legene vet ikke det. er min erfaring. Og denne gangen fikk jeg time hos en ny lege. Pga flytting så denne legen har jeg aldri vært hos Anonymkode: 6e108...5c9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #8 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det som listes opp er: Hemoglobin, erytrocytter, hematokrit, MCV/MCH, retikulocytter, leukocytter (neutrofile, eosinofile og basofile granulocytter og monocytter, lymfocytter), trombocytter, totalkolesterol, HDL, LDL, TG, glukose, HbA1c, kreatinin, GFR, natrium, kalium, kalsium, magnesium, albumin, jern, ferritin, transferrin, vitamin B12, folat, D-vitamin, bilirubin, ASAT, ALAT, GT, ALP, TSH, fT4. Anonymkode: f2255...f6b Takk til alle som svarte ❤️ printer ut listen og tar med meg i morgen Anonymkode: 6e108...5c9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå