AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden jeg spiser veldig my nå om dagen og jeg er bare 7 uker på vei snart 8 uker og har gått ned 2 kilo er det vanelig og gå ned i vekt da? Anonymkode: 0f95c...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Kommer kanskje an på hva er mye? Hvor mange kalorier spiser du i løpet av en dag. Noen legger på seg lett, andre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden mommyaka skrev (9 minutter siden): Kommer kanskje an på hva er mye? Hvor mange kalorier spiser du i løpet av en dag. Noen legger på seg lett, andre ikke Hvor mange kalorier aner jeg ikke. Jeg kan spise 6 brødskive middag is og boller. Jeg har alltid slitt med vekta men nå spiser jeg mye mer enn det jeg noen gang har gjort og like vel går ned i vekt Anonymkode: ea5f1...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura84 Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Velg sunn mat med tett energi som er det beste for mamma og barn; Avocado, laks, peanøttsmør, helmelk, smør på skiva, majones. Sjokolademelk og smoothies gir eks mye kalorier og er lett å få ned. Gode middager. Spis deg mett på mat og ikke godis. Det kan være et supplement, selv om man selvfølgelig skal kose seg også 🙂 Endret 8 timer siden av Laura84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden når var det helmelk bel sunt? eneste melken vi har i hus er ekstra lett og kommer alderi til og ha hel melk smaker jo som man drikker fett middager jeg lager er sort sett bare sunne og brødskiver er jo også helt greit med fiber, men føler ofte jeg ikke blir helt mett men nå når jeg endelig ikke har så mye kvalme lenger så har jeg også spist mer unsunt men skjønner forsatt ikke hvorfor jeg har gått ned i vekt, hadde jeg spist alt det før jeg ble gravid hadde jeg nok gått opp ganske mye Anonymkode: 0f95c...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): når var det helmelk bel sunt? Det kommer helt an på hvem du spør det. Personlig vil jeg heller spise meg mett på en større andel protein og fett enn karbohydrater, og da er for eksempel helmelk bedre enn lett. Men det er ditt valg Det høres ut som du har fått enda høyere forbrenning? Anonymkode: 1ef16...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kommer helt an på hvem du spør det. Personlig vil jeg heller spise meg mett på en større andel protein og fett enn karbohydrater, og da er for eksempel helmelk bedre enn lett. Men det er ditt valg Det høres ut som du har fått enda høyere forbrenning? Anonymkode: 1ef16...328 kanskje det jeg får spørre legen på mandag Anonymkode: 0f95c...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå