AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Kler dere på dere sokker eller bukse først? Jeg har sokker, bukse og så genser Anonymkode: 5d077...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Alltid sokker eller strømpebukse først, og alltid høyre fot først. Anonymkode: cccbe...c2e 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Sokker først. Så bukse og så overdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Sokker først, fordi jeg liker ikke følelsen av innsiden av olabukser mot undersiden av føttene… venstre ben først (er venstrehendt) Anonymkode: 0bbd1...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Sokker først og så bukse, omvendt på barn og pasienter fordi buksa glir lettere på uten sokker😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Det jeg får tak i først Anonymkode: d65d9...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Jeg gjør forskjellig hver gang. Spørs hvilket plagg som er nærmest. Anonymkode: f5a0c...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Litt forskjellig, men som regel sokker først. Anonymkode: 96296...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Sokker er som regel det siste jeg tar på meg, jeg går ofte barbeint hjemne til jeg skal ut (eller til jeg blir kald på føttene). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Trusa først, så bukse, til sist sokker.Sikkert ikke denne rekkefølge alltid,da. . Anonymkode: f1fa1...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Alltid sokker først hvis de er lange, typ tennissokker. Eller så sklir de jo og blir ubehagelig under. Dersom jeg har ankelsokker kan det varierer litt hva jeg tar på først. Anonymkode: 475ec...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Jeg bruker for det meste strømpebukse, og den må jo på først skal den under buksa/shorts. Men om jeg en sjelden gang bruker sokker, går de på først. Er det varmt nok, går jeg barbent. Anonymkode: 48d17...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Tar på sokker først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå