AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Selv har jeg funnet frem vinterjakke og strømpebukse igjen... Anonymkode: 747cc...4a5
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai 😂 vinterjakke 😂 Eneste forskjellen blir at jeg dropper sandaler og sommertopp. Tar på meg genser, vanlige sko, vanlig genser og kanskje ei jakke. Anonymkode: 59f2a...b0b 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Har knapt hatt over 10 grader en eneste dag enda her 😅. Har for lengst funnet fram sommerjakken, men bruker fleece under den hvis det er bare et par varmegrader. Anonymkode: 480e1...1f7
SPOCA Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Vinterjakke? Nei, absolutt ikke. Jeg har på kjole, tynne strømpebukser og en tynn sommerkåpe. Så kaldt er det ikke at jeg gidder å finne frem vintertøyet igjen. Det er pakket bort for lengst. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Hahaha. Vinterjakke brukte jeg ikke ens på vinteren i år. Alt for varmt for den. Skal være 15 grader her. Bruker vårjakken. Strømpebukser bruker jeg aldri. Anonymkode: 800cc...8ae
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Bukse og genser i sommerslige farger. Allværsjakke og joggesko. I går blåste det sterkt hos oss her hvor jeg bor, jeg skulle en liten lokal fjelltur. Brukte ull under turbuksen og var så glad for det. Anonymkode: d7906...132
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Tynn nude strømpebukse på her også i dag...☺️ Anonymkode: b8657...3fb
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai Det samme som hver dag ellers i året - bukse, singlet, T-skjorte og en jakke tilpasset temperaturen. Det er for varmt for vinterjakke nå, så da blir det collegejakke. Anonymkode: dd78b...ef8
AnonymBruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai Pakker aldri bort vintertøyet. Snødde i går, og juli byr alltid på temperaturer ned mot null (Trondheim). Gleder meg til den globale oppvarmingen kommer hit!! Anonymkode: 2f444...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pakker aldri bort vintertøyet. Snødde i går, og juli byr alltid på temperaturer ned mot null (Trondheim). Gleder meg til den globale oppvarmingen kommer hit!! Anonymkode: 2f444...7c0 Hva skal du gjøre med vintertøyet da? Ellers er ikke global oppvarming noe å glede seg over, burde heller frykte det. Anonymkode: 747cc...4a5
AnonymBruker Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pakker aldri bort vintertøyet. Snødde i går, og juli byr alltid på temperaturer ned mot null (Trondheim). Gleder meg til den globale oppvarmingen kommer hit!! Anonymkode: 2f444...7c0 Det gjør den ikke, vi har global nedkjøling. Har blitt kaldere over flere år her også, Hedmark. Anonymkode: 327d3...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #13 Skrevet 22. mai Tok av meg ullgenseren når det var på det varmeste, nå har jeg tatt den på igjen. Ellers ingen forandring. Anonymkode: 327d3...ddf
AnonymBruker Skrevet 22. mai #14 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selv har jeg funnet frem vinterjakke og strømpebukse igjen... Anonymkode: 747cc...4a5 Dere har luksusproblem, altså Her i Finnmark har vi enda ikke hatt 10 grader i april/mai. I dag er det +2. I går snødde det. Anonymkode: aeee7...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #15 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Dere har luksusproblem, altså Her i Finnmark har vi enda ikke hatt 10 grader i april/mai. I dag er det +2. I går snødde det. Anonymkode: aeee7...6aa Er det vanlig? Anonymkode: 327d3...ddf
AnonymBruker Skrevet 22. mai #16 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva skal du gjøre med vintertøyet da? Ellers er ikke global oppvarming noe å glede seg over, burde heller frykte det. Anonymkode: 747cc...4a5 Vintertøyet må henge fremme, minst til det blir global oppvarming her også. Anonymkode: 2f444...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #17 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gjør den ikke, vi har global nedkjøling. Har blitt kaldere over flere år her også, Hedmark. Anonymkode: 327d3...ddf Huff, er det den veien det går?? Vi har nok betalt for mye klimaavgifter. Anonymkode: 2f444...7c0
AnonymBruker Skrevet 22. mai #18 Skrevet 22. mai I dag fant jeg frem tykk strømpebukse igjen under buksa. Ellers de vanlige klærne. Anonymkode: f8d76...e22 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #19 Skrevet 22. mai Går med jeans og vanlig genser, typ collegegenser-tykkelse. Skalljakke eller lignende når jeg er ute. Anonymkode: 809c6...9a1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #20 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Huff, er det den veien det går?? Vi har nok betalt for mye klimaavgifter. Anonymkode: 2f444...7c0 Samme her i Finnmark. Vinter blir lengre og lengre, og vår kaldere og kaldere. Anonymkode: aeee7...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå