AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:43 #1 Del Skrevet torsdag kl 04:43 Dere vet de små som ser ut som en krukke med handtak, skulle ha vaniljeessens i en oppskrift, skrudde av korken, men det kom ko ikke ut noe uansett hvordan jeg helte eller forsiktig ristet i den, til slutt måtte jeg gi den et par kraftige rist og da kom det masse ut. Jeg skulle bare ha 5 dråper så hele greia smakte overkill vaniljeessens. Hvordan bruker man en? Anonymkode: bab3b...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:45 #2 Del Skrevet torsdag kl 04:45 Der er senne forresten Anonymkode: bab3b...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:51 #3 Del Skrevet torsdag kl 04:51 Feilen din er at du har rista forsiktig. De ny flaskene krever at du rister som om du er jævlig irritert(jeg var jævlig irritert). De nye flaskene liker ikke å bli behandlet forsiktig. Anonymkode: ea091...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:00 #4 Del Skrevet torsdag kl 05:00 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Feilen din er at du har rista forsiktig. De ny flaskene krever at du rister som om du er jævlig irritert(jeg var jævlig irritert). De nye flaskene liker ikke å bli behandlet forsiktig. Anonymkode: ea091...09c Jeg var sikkert nærmere jævlig forbanna da jeg til slutt rista den, får prøve før det blir så aggressivt neste gang. Vurderte faktisk å slå i stykker plast tuten, så vanskelig var den Anonymkode: bab3b...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:22 #5 Del Skrevet fredag kl 04:22 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg var sikkert nærmere jævlig forbanna da jeg til slutt rista den, får prøve før det blir så aggressivt neste gang. Vurderte faktisk å slå i stykker plast tuten, så vanskelig var den Anonymkode: bab3b...22f Da burde du jo gjort dette over vasken eller ute, og ikke i bakebollen hvis du ikke var beredt til å lage ny røre. Det blir litt som om jeg skal lage pavlova. Jeg skiller alltid ett og ett egg og setter hviten i en egen bolle etterhvert, for å slippe å potensielt ødelegge 4 eggehviter om den siste plommen sprekker. .. Noe sier meg at du mangler litt dømmekraft og evne til refleksjon i handling… Anonymkode: 4a2be...491 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:07 #6 Del Skrevet fredag kl 13:07 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da burde du jo gjort dette over vasken eller ute, og ikke i bakebollen hvis du ikke var beredt til å lage ny røre. Det blir litt som om jeg skal lage pavlova. Jeg skiller alltid ett og ett egg og setter hviten i en egen bolle etterhvert, for å slippe å potensielt ødelegge 4 eggehviter om den siste plommen sprekker. .. Noe sier meg at du mangler litt dømmekraft og evne til refleksjon i handling… Anonymkode: 4a2be...491 Basert på dette tenker jeg at du er en bedreviter som holder så høy standard til deg selv at du i grunn ikke makter tanken på å gjøre feil en gang, du er en usikker person som skynder deg å sparke nedover der du kan for å høye deg selv litt opp, du vet når noe går ned går du opp! Anonymkode: bab3b...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:30 #7 Del Skrevet fredag kl 14:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Basert på dette tenker jeg at du er en bedreviter som holder så høy standard til deg selv at du i grunn ikke makter tanken på å gjøre feil en gang, du er en usikker person som skynder deg å sparke nedover der du kan for å høye deg selv litt opp, du vet når noe går ned går du opp! Anonymkode: bab3b...22f Du må gjerne mene det. Jeg ser på det som sunn fornuft. Anonymkode: 4a2be...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:35 #8 Del Skrevet i går, 11:35 Jeg bare holde de opp ned, så kommer det ut en og en dråpe, og tar lengst tid med den første dråpen. Ha tålmodighet! Anonymkode: d6f23...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilmom Skrevet i går, 13:35 #9 Del Skrevet i går, 13:35 Jeg bruker å fjerne eller ødelegge plast proppen,da blir det enklere å få ut essensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:52 #10 Del Skrevet i går, 14:52 Hold den på skrå, så drypper det ut en og en dråpe. Øv over vasken først. Anonymkode: af0c9...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:58 #11 Del Skrevet i går, 14:58 Jeg holder den på skrå, og tapper med en finger i bunnen. Da kommer det alltid en og en dråpe. Anonymkode: 6d98b...6e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå