Gå til innhold

Hvordan i he... bruker man essens flasker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere vet de små som ser ut som en krukke med handtak, skulle ha vaniljeessens i en oppskrift, skrudde av korken, men det kom ko ikke ut noe uansett hvordan jeg helte eller forsiktig ristet i den, til slutt måtte jeg gi den et par kraftige rist og da kom det masse ut. Jeg skulle bare ha 5 dråper så hele greia smakte overkill vaniljeessens. 

Hvordan bruker man en?

Anonymkode: bab3b...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Feilen din er at du har rista forsiktig. De ny flaskene krever at du rister som om du er jævlig irritert(jeg var jævlig irritert). De nye flaskene liker ikke å bli behandlet forsiktig.

Anonymkode: ea091...09c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Feilen din er at du har rista forsiktig. De ny flaskene krever at du rister som om du er jævlig irritert(jeg var jævlig irritert). De nye flaskene liker ikke å bli behandlet forsiktig.

Anonymkode: ea091...09c

Jeg var sikkert nærmere jævlig forbanna da jeg til slutt rista den, får prøve før det blir så aggressivt neste gang. Vurderte faktisk å slå i stykker plast tuten, så vanskelig var den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg var sikkert nærmere jævlig forbanna da jeg til slutt rista den, får prøve før det blir så aggressivt neste gang. Vurderte faktisk å slå i stykker plast tuten, så vanskelig var den

Da burde du jo gjort dette over vasken eller ute, og ikke i bakebollen hvis du ikke var beredt til å lage ny røre. Det blir litt som om jeg skal lage pavlova. Jeg skiller alltid ett og ett egg og setter hviten i en egen bolle etterhvert, for å slippe å potensielt ødelegge 4 eggehviter om den siste plommen sprekker. .. Noe sier meg at du mangler litt dømmekraft og evne til refleksjon i handling… 

Anonymkode: 4a2be...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...