AnonymBruker Skrevet i går, 04:43 #1 Del Skrevet i går, 04:43 Dere vet de små som ser ut som en krukke med handtak, skulle ha vaniljeessens i en oppskrift, skrudde av korken, men det kom ko ikke ut noe uansett hvordan jeg helte eller forsiktig ristet i den, til slutt måtte jeg gi den et par kraftige rist og da kom det masse ut. Jeg skulle bare ha 5 dråper så hele greia smakte overkill vaniljeessens. Hvordan bruker man en? Anonymkode: bab3b...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:45 #2 Del Skrevet i går, 04:45 Der er senne forresten Anonymkode: bab3b...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:51 #3 Del Skrevet i går, 04:51 Feilen din er at du har rista forsiktig. De ny flaskene krever at du rister som om du er jævlig irritert(jeg var jævlig irritert). De nye flaskene liker ikke å bli behandlet forsiktig. Anonymkode: ea091...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:00 #4 Del Skrevet i går, 05:00 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Feilen din er at du har rista forsiktig. De ny flaskene krever at du rister som om du er jævlig irritert(jeg var jævlig irritert). De nye flaskene liker ikke å bli behandlet forsiktig. Anonymkode: ea091...09c Jeg var sikkert nærmere jævlig forbanna da jeg til slutt rista den, får prøve før det blir så aggressivt neste gang. Vurderte faktisk å slå i stykker plast tuten, så vanskelig var den Anonymkode: bab3b...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg var sikkert nærmere jævlig forbanna da jeg til slutt rista den, får prøve før det blir så aggressivt neste gang. Vurderte faktisk å slå i stykker plast tuten, så vanskelig var den Anonymkode: bab3b...22f Da burde du jo gjort dette over vasken eller ute, og ikke i bakebollen hvis du ikke var beredt til å lage ny røre. Det blir litt som om jeg skal lage pavlova. Jeg skiller alltid ett og ett egg og setter hviten i en egen bolle etterhvert, for å slippe å potensielt ødelegge 4 eggehviter om den siste plommen sprekker. .. Noe sier meg at du mangler litt dømmekraft og evne til refleksjon i handling… Anonymkode: 4a2be...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå