Gå til innhold

Hva er greit og hva er ikke greit å kommentere på treningssenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ikke ofte jeg får kommentarer eller gir, holder stort sett på med mitt. Blir et nokk og et hei til de man møter ofte eller kjenner. Spør om de er ferdige med et apparat feks.

Men har jo fått kommentarer. Syns det er greit om folk sier fra/tipser om jeg gjør noe feil feks. Syns og det er hyggelig med en «godt jobba» (eller lignende). 
Litt mer usikker på denne «du ser jævli bra ut». Mye tomprat blir jeg bare irritert på, jeg er der for å trene og få ei god økt. 

Hva syns du er greit eller ikke?

Anonymkode: 34f24...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De fleste andre er der for å trene også

Hei og et nikk holder

Hadde noen blandet seg i treningen min eller kommentert utseendet mitt hadde jeg funnet et annet senter

Anonymkode: 7a305...427

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Headset. 

Anonymkode: 5dc6a...16b

Ja. Men noen skal jo på død og liv prate likevel😂 og har man headset på så burde det være et tydelig tegn på at man ikke vil forstyrres. Og enda mer irriterende om det er lydbok og ikke musikk man har på.

Anonymkode: 34f24...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen synes jeg det er hyggelig å slå av en kort prat med, andre vil jeg helst ikke prate med, men er på hils med de jeg ser ofte. 

Vi har dog en fyr som går rundt og leker PT og kommer bort for å fortelle folk alt de gjør "feil" og hva de heller bør gjøre eller hvilket annet apparat de heller bør bruke 🤷‍♀️ Han rekker knapt å trene selv. Er ganske sikker på at usikre personer som nettopp har begynt å trene har sluttet pga vedkommende. At han også kanskje tar feil med rådene han gir gjør det jo ikke saken noe bedre. 

Så han tar jeg ikke imot tips fra uansett, men hadde gjort det fra andre som er der. Kommer litt an på type person og måten man sier ifra på, men om noen holder på å ødelegge ryggen så kan det jo være greit med et lite tips. Evt si ifra til senterets PT som kan gjøre det 😊

Anonymkode: c1da8...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil ikke ha kommentarer på noe som helst når jeg trener, hverken positivt, negativt, teknikk eller noe annet. Jeg er der for å trene, jeg har mer kunnskaper om styrketrening enn de fleste andre, og hvis det ser ut som jeg ikke har peiling/har dårlig teknikk el.l. så er jeg sikkert fullstendig klar (og frustrert) over det selv... 

Anonymkode: 84023...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Glemmer ikke da en gubbe kommenterte at jeg hadde en deilig rumpe på treningssenteret. 🤮

Anonymkode: 64297...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterer ikke andre, og vil heller ikke ha kommentarer selv. Jeg vil altså si: aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal en gi kommentarer til andre fremmede på utseende? Det er jo helt ulogisk, både på trening og ellers i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke poenget med å kommentere andre på et treningssenter. Hvis jeg er på et treningssenter så er jeg der for å trene og ikke for å skravle med andre. Trenger jeg tips og hjelp til trening så bestiller jeg time hos pt.

Om man ønsker å snakke med andre så burde man opprette kontakt med vedkommende før man går bort. Mange har headset på og da indikerer det at man er lite interessert i kontakt.

Anonymkode: e2d2e...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...