AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Ilag et år: Jeg liker ham, men tenker mye på følgende: 1) Jeg etterlyser progresjon som i konkrete kjæresteplaner . Enten ferie sammen eller å snakke om å flytte sammen. 2) Han lar meg gjøre alt seksuelt . Selv om jeg har sagt hvordan jeg kommer henviser han til teknikker hvor jeg er aktiv og lar meg bruke womanizer for å komme i mål. Overall føler jeg han mangler fingerspissfølelse og tuller vekk ting som er alvorlige. Han minner meg stadig på at han har draget på damene. Han løy om at han var aktiv på Tinder. Samtidig er jeg introdusert til hele hans familie og slekt . Han har invitert mine foreldre til sommeren og forsøker å være en trygg partner slik - men stadig føler jeg meg utilfredsstilt og sitter igjen med «Whats in it for me». Han har tre voksne jenter fra før . Jeg har to jenter. Anonymkode: 12779...fd8
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai hva er det du liker ved ham da? Ut fra slik du beskriver det synes jeg det høres dødfødt ut. Anonymkode: f29de...33d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Så han er ikke interessert i å definere dere, tilfredsstiller deg ikke seksuelt og han går bak ryggen din og flørter med andre damer.... Why girl? Why?!? Anonymkode: 2483e...9a6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå