Gå til innhold

advarsel.. ikke la noen lure dere om gratis turer

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg som ble lurt
Skrevet

for noen måneder siden fikk jeg et brev i posten fra Prisfest.no, der det sto at jeg hadde vunnet EN REISE TIL VENEZIA I 4 DAGER - GRATIS

der sto det : DU KAN VELGE EDEN AVREISEDATOEN SOM PASSER DEG BEST BLANDT DE SOM ER SATT OPP

PAKKEREISE PÅ 4DØGN 6.3.06 , 13.3.06, 16.3.06 ELLER 03.4.06

JEG VALGTE DA DEN 3.4.06, MEN på arket sto det også . merknad: Prisvinnere som reise aleine uten omkosninger må betale et depositum på 1000 nok for å bekrefte reservasjonen. depositumet tilbakebetales kontant den andre reisedagen.. :overrasket:

så betalte jeg da 1000 kr men fikk aldri noe billet eller bekreftelse om at jeg skulle reise... så ringte jeg til de og ble bare bedt om å ringe noen andre..

hver gang jeg ringte de folkan måtte jeg vente for de hadde så mye å gjør så mine penger forsvant jo fra tlf..

reservasjonsskjema og reisekontrakten var det vist : TRAVEL PLANNERS OS SCANDINAVIA AS som hadde ansvaret for .. :frustrert:

jeg vet at det er flere som er blitt lurt men tenke aldri over dte at noen ville lure meg på denne måten

så idag når jeg og mine kolegaer ringte til de fikk jeg bare beskjed om at hvis jeg nå avbestillte turen så skulle jeg betale 3999 kr for den reisen uten å reise.. :sur:

jeg er blitt lurt og har lyst å fortelle dette videre til alle..

ikke betal penger til ukjente som lyver.. det er nesten for godt til å være santd et at man skal få alt gratis..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

:ler: Uffda.

Hvis du ikke har meldt deg på noen konkurranser, så ikke tro på reklamen som sier du har 'vunnet'. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

HVis det virker for godt til å være sant, så er det som regel det.

Gjest Jalileh
Skrevet

Har du konfrontert dem om at du hadde vunnet da? I såfall, hva sa dem? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Som en generell regel burde man anmelde sånt, så er det kanskje et lite håp om at noe får merknad på rullebladet sitt.

Skrevet

Der ser man - det er aldri noe som er gratis!

Synes du skal anmelde dem, jeg. Eller ring til TV2 hjelper deg!!

Gjest lilletroll
Skrevet
At folk aldri lærer. Sukk....

Det samme tenkte jeg....

Til trådstarter : Ta kontakt med TV2 hjelper deg!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er jo ingenting her i verden som er gratis, så jeg skjønner egentlig ikke at du lot deg lure. Men når skaden først har skjedd så syns jeg ikke du skal la det ligge - gjør som folk her oppfordrer - ta kontakt med TV2 hjelper deg og meld fra til Forbrukerrådet.

Skrevet

Jeg ser at det er mange her som sier at man aldri får noe gratis, men til forsvar for trådstarter så er det faktisk andre selskaper som gir ut slike gratisturer (det er jo noen skjulte hvis og men), vel og merke dersom man handler noe hos dem da. Jeg vet om et selskap (husker ikke hva de heter... sånn katalogting) som lodder ut slike turer blandt alle som har handlet noe hos dem, og det er mange som har vært på de turene og som sier det er til å stole på. Men man må selvfølgelig se det litt an på forhånd... og kanskje ringe litt rundt å sjekke om det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...