AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Min mann fikk gratulerer med dagen-bilde på sosiale medier med bilde av hans kvinnelig kollega i bikini og han i badetøy. Bildet ble tatt under en firmatur de begge jobber i. H v o r d a n hadde du reagert? Jeg mener den kvinnen ikke kan være helt normal og stusser veldig over intensjonen. Aldri om jeg hadde gratulert en mannlig kollega med kone og barn på denne måten. Helt utenkelig! Jeg har aldri møtt denne damen. Ikke noe seksuelt har foregått mellom dem. Men jeg er av den gamle skolen. Og dette føles som et svik. Alle vi kjenner har da sikkert fått med seg dette. Og jeg føler meg "offentlig" ydmyket. Min mann slettet bildet dagen etter. Han har nå silent treatment'a meg noe kraftig og mener jeg hisser meg opp for noe som ikke betyr en eneste ting. Overreagerer jeg eller det hold i mine følelser?! Tviler på meg selv og kjenner selvtilliten har fått seg en støkk. Så trenger litt synspunkter. Anonymkode: 4bb52...3e2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Ja du overreagerer her. Ikke helt vanlig måte å gratulere med dagen på. Men ikke noe galt har hendt. Anonymkode: b74d3...35d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Jeg og mannen hadde bare fått en god latter ut av det. Og sikkert noen humoristiske meldinger fra venner og bekjente. En god historie, rett og slett. Er du utrygg i relasjonen? Anonymkode: 0f767...2ed 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Jeg hadde vel tenkt at dama mangler sosiale antenner. Anonymkode: ab941...a44 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Hadde bare ledd. Sammen med forloveden🤭 Jeg skjønner ikke at du blir såret? Kollegaen syntes vel det var en morsom firmatur og la med et tullete bilde av de to. Er det det at de er i badetøy du reagerer på? Er jo ikke som de var nakne og hadde sex👀 Anonymkode: 56df1...43e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeannahDL Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Hei. Jeg tror folk reagerer ulikt utifra hvilke erfaringer vi har i livet. Ikke sikkert at den damen mente noe galt med bildet, men det kan likevel gjøre veldig vondt for deg. Følelser er ikke alltid logiske, dessverre. 💛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden jeg synes det var toneløst av henne. Hadde selv aldri kommet på idéen å legge ut et sånt foto all den tid jeg hadde visst at han er i forhold. Anonymkode: d6e08...84f 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og dette føles som et svik. Hvem har sveket deg? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden "Bildet ble tatt under en firmatur de begge jobber i." De jobber i en firmatur?? Anonymkode: 36ccc...942 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden Ja du overreagerer. Anonymkode: 4c599...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden Det jeg reagerer mest på, er at han velger silent treatment i stedet for å betrygge deg, det er et rødt flagg av erfaring, og ofte brukt når man har noe å skjule/skamme seg for. Imidlertid, han umodne mangel på kommunikasjon, KAN også være dersom du tok opp dine følelser på ekstremt usaklig, umoden og dramatisk vis. Anonymkode: 630ba...c73 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): "Bildet ble tatt under en firmatur de begge jobber i." De jobber i en firmatur?? Anonymkode: 36ccc...942 Jeg tror nok du skjønte hva som ble ment. Anonymkode: 1cce3...ccc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden Silent treatment er generelt uakseptabelt. Veldig destruktiv måte å håndtere konflikt på. Han straffer deg, og overreagerer veldig. Jeg ville tenkt at han føler på skyld. Jeg hadde også reagert i din situasjon. Hvorfor eksisterer det i det hele tatt et bilde av han og en annen dame halvnakne sammen? Og hvorfor sender hun ham det på bursdagen? Hun er trolig veldig tiltrukket av ham. Hvorvidt følelsen er gjensidig og om de har gjort noe med det, vet bare de. Anonymkode: 45d91...367 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Ja, det hadde jeg, spesielt siden han driver med silent treatment. Veldig skyldig oppførsel. Og kollegaen må jo mangle sosiale antenner. Han kan ikke noe for at hun oppfører seg slik, men jeg hadde forventet at min mann satte henne på plass. Endret 17 timer siden av SPOCA 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden Jeg tror jeg ville reagert veldig negativt dersom noe slikt hadde skjedd med meg – det ville nok satt i gang mange tanker og bekymringer. For noen år siden jobbet jeg i et miljø der det var en ukultur preget av mye flørting og utroskap på arbeidsplassen. Det var hyppige fredagspils, kickoffs og sosiale sammenkomster, og det var ikke uvanlig at personer i forhold – til og med gifte – flørtet åpenlyst og innledet forhold med kollegaer. Det var rett og slett en del av kulturen, og ingen så ut til å reagere. Derfor, når en kvinne sender et bilde av seg selv i bikini til din partner, ville jeg vært ekstra oppmerksom. Det er ikke en normal eller profesjonell handling, og det kan oppleves som lite respektfullt og tillitsvekkende – spesielt i en etablert relasjon. Anonymkode: 397df...804 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden Ts, jeg glemte å spørre - er det naturlig at de skulle være i badetøy på en jobbreise, eller var den biten også helt uventet for deg? Hvis han har kommet hjem fra denne reisa og ikke engang nevnt at de badet eller var på spa eller lignende (hvor enn det var fra altså) ville jeg med én gang vært skeptisk til om noe skjedde. Jeg vet at for oss er det iallfall slike ting som faller naturlig å nevne når vi snakker om turene våre. "Lange dager med møter, men fikk bada i bassenget på hotellet på kvelden, og det var så sykt fint der! Du skulle vært der, kanskje vi kan planlegge en helgetur dit sammen". Etc etc Anonymkode: 630ba...c73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden Jeg hadde reagert. Tror også om man reagerer eller ikke, har noe med personlighet og erfaring å gjøre. Kanskje. Hvorfor har disse to tatt bilde sammen med så lite klær? Dette er et bilde denne damen har på telefonen sin, tenker hun må være interessert i mannen din. I tillegg må hun være helt blåst som legger ut et slik bilde. At mannen din reagerer som han gjør, er også litt rart. Han burde støtte deg og berolige deg. Og heller ta silent treatment mot kollegaen. Anonymkode: b5c51...3c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden Miste tillit? Ingenting har skjedd. Jeg hadde ikke reagert på bildet selv, men kan forstå at folk kan bli sure pga det. Anonymkode: 00275...230 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden En veldig merkelig og klein ting å gjøre av denne kollegaen. Jeg hadde ledd godt og lenge, og neste år hadde jeg gjenskapt bilde med en annen og gratulert han med det. Men så er jeg trygg i forholdet mitt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #20 Del Skrevet 16 timer siden Silent treatment er vel det mest giftige her. Det betyr ikke at han er skyldig i noe, han er nok frustert over at du reagerte. Det kan være flaut å måtte slette bildet, for han er den som evnt må forsvare det på jobben. Men kommunikasjonsproblemer, det har dere. Og problemer med å trygge hverandre i relasjonen, og forstå at vanskelige følelser kan komme fra tidligere erfaringer og væremåter. Dere hadde kommet mye lenger og nærmere hverandre ved å utforske hva som gjør at du føler deg sveket. Og av hvem? Hvor kommer den følelsen fra? Handler den om han i det hele tatt? Og samtidig at han hadde trygget deg. Nå har dere en større avstand enn tidligere og ingen av dere klarer å fikse den, annet enn ved å la tiden gå. Anonymkode: ff136...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå