AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Telia sender mail om at de slukker nettet og mobilen min vil slutte å fungere. Jeg har en iphone 15 kjøpt i for ett år siden til mange tusen. Og det er merkelig at det ikke er mer oppmerksomhet rundt dette. Jeg vil tro dette gjelder flere enn meg. Anonymkode: c986f...c1e
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Sikker på at det ikke er scam? Ring Telia når kundeservicen åpner og hør med dem. Anonymkode: c38b0...fd2 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Eu har ikke eldre telefon. Så det går fint. Det er de telefonene som går på 2 g. Det gjelder ikke din. Anonymkode: 67fd0...1e7 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Dem sender sikkert til alle sine kunder. Bare for å være sikker. Men det gjelder som sagt 2 g. Iphone 15 har 5 g. Anonymkode: 67fd0...1e7
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Telia sender mail om at de slukker nettet og mobilen min vil slutte å fungere. Jeg har en iphone 15 kjøpt i for ett år siden til mange tusen. Og det er merkelig at det ikke er mer oppmerksomhet rundt dette. Jeg vil tro dette gjelder flere enn meg. Anonymkode: c986f...c1e Nei, det er ikke det de gir beskjed om. Les en gang til. Grunnen til at det ikke er mer oppmerksomhet rundt dette er jo at du har misforstått! Anonymkode: 8a973...0a5 4
petterm Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Telia sender mail om at de slukker nettet og mobilen min vil slutte å fungere. Jeg har en iphone 15 kjøpt i for ett år siden til mange tusen. Og det er merkelig at det ikke er mer oppmerksomhet rundt dette. Jeg vil tro dette gjelder flere enn meg. Anonymkode: c986f...c1e Iphone 15 vil garantert fortsette å fungere! Det er kun veldig gamle telefoner som vil slutte å funke. Har du en annen, eldre telefon du har brukt det siste året (som reseverve telefon)? 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai https://www.telia.no/nett/2g-utfasing/ Anonymkode: 3baa1...8de 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai Sjekk om avsender er Ahmed-ett-eller-annet som sender fra en hotmailadresse Har fått mange Telia-eposter om at jeg må betale 230,- kroner. Samme avsender sender også epost fra autopass..... Bare svindel og fanteri! Anonymkode: 3999d...1ab
Snublefot62 Skrevet 22. mai #10 Skrevet 22. mai Dette er altså feil. Derfor er det ikke mer oppmerksomhet rundt det. Ellers er det ganske mye oppmerksomhet rundt slukkingen av 2G. 1
Anononyma Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai Det gjelder 2G og gamle mobiler. Du trenger ikke tenke på denne problemstillingen med din mobil 1
TBL12 Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai I teorien kan la seg gjøre å låse en nyere telefon til 2G og dermed oppleve å miste tilgangen til nettet når 2G legges ned. Om en har flere abonnement kan eksempelvis et abonnement være i bruk av "ring hytta varm " eller annen 2G basert løsning. Da vil denne løsningen miste tilgangen til nettet, men ikke en moderne smarttelefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå