Gå til innhold

Navelpiercing

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere nettsider å anbefale der jeg kan kjøpe ny navelpiercing smykke?? Har googlet men finner kun 3 nettsider ish, de fra glitter RUSTER så trenger noe ordentlig

Anonymkode: 5fb35...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil nok få fleire sider opp om du heller googler "navlepiercing" ;) 

Anonymkode: 61b6e...3d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vil nok få fleire sider opp om du heller googler "navlepiercing" ;) 

Anonymkode: 61b6e...3d6

leste du hele innlegget egentlig??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt på piercingstudio feks. 

Bodymod, wildcat og crazy-factory var de stedene jeg brukte å bestille fra for mange år siden. 

Anonymkode: 0cc4f...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler i alle fall at du styrer unna bodymod.no. Dette er ikke en norsk nettbutikk, men en polsk. Jeg bestilte diverse piercing smykker fra de tidligere uten noen problemer. Men i fjor da jeg bestilte et piercing smykke for rundt 3000kr som tilsynelatende skulle være 14 karat gull ble det problemer. For der første mottok jeg aldri bestilling og når jeg kontaktet angående det svarte de på norsk som åpenbart var oversatt fra Google Translate. Og de ga meg et utdatert skjema som jeg liksom skulle levere til Posten. Posten sa det var et skjema de ikke brukte lenger. Jeg måtte sende mange e-poster og skrive til dem på både Facebook og Instagram for å få dem til å refundere meg. Jeg ble heldigvis refundert etter tre hele måneder fram og tilbake med dem. Jeg leste også noen andre anmeldelser av folk som hadde bestilt piercing smykker i 14 karat fra dem. Og de delte at smykkene deres hadde rustet og virket billige i kvalitet.

Anonymkode: b32aa...dd1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anbefaler i alle fall at du styrer unna bodymod.no. Dette er ikke en norsk nettbutikk, men en polsk. Jeg bestilte diverse piercing smykker fra de tidligere uten noen problemer. Men i fjor da jeg bestilte et piercing smykke for rundt 3000kr som tilsynelatende skulle være 14 karat gull ble det problemer. For der første mottok jeg aldri bestilling og når jeg kontaktet angående det svarte de på norsk som åpenbart var oversatt fra Google Translate. Og de ga meg et utdatert skjema som jeg liksom skulle levere til Posten. Posten sa det var et skjema de ikke brukte lenger. Jeg måtte sende mange e-poster og skrive til dem på både Facebook og Instagram for å få dem til å refundere meg. Jeg ble heldigvis refundert etter tre hele måneder fram og tilbake med dem. Jeg leste også noen andre anmeldelser av folk som hadde bestilt piercing smykker i 14 karat fra dem. Og de delte at smykkene deres hadde rustet og virket billige i kvalitet.

kan jeg spørre hva slags smykke? siden det var så dyrt:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekk metallet piercing smykker du kjøper er laget av. Jeg anbefaler kirurgisk titan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

kan jeg spørre hva slags smykke? siden det var så dyrt:O

Det var en navle piercing i 14 karat gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1998 ringte og ville ha tilbake moten sin. 

Anonymkode: 9c40c...5f0

det er faktisk veldig trendy nå, men du virker kanskje litt for gammel til å ha fått det med deg…

Anonymkode: 4d438...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det er faktisk veldig trendy nå, men du virker kanskje litt for gammel til å ha fått det med deg…

Anonymkode: 4d438...206

Har fått det med meg og var ikke en gang født i 98. Men har sett på gamle bilder og lest mye om moten fra den tiden. Var mye mer trendy da enn nå. Den gang var det ganske nytt, nå er det bare gammelt ræl som hentes frem igjen. Da spice girls ble populære på midten av 90-tallet var det VIRKELIG nytt og trendy. Og ja, jeg vet at moter kommer og går, men akkurat navlepiercing kunne de lagt igjen i 98. Syns jeg. Og jo, jeg har kropp til det, så ikke prøv å dra misunnelseskortet. Folk har forskjellig smak og jeg syns det er stygt og harry. 

Anonymkode: 9c40c...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...