Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gutten
Skrevet

Hva synes dere damer om menn med hull i øret/ørene???

Hva er finest? en ring/øredobb ? gull sølv? diamant? ene øret eller begge??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg kan tolerere en ring, men ingenting annet.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns en ring er litt harry jeg, da.. Bedre med en diamant i hvert øre. Og heller dobber enn ringer.

Skrevet

Kommer helt an på personen.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Bling bling er jo bare kvalmt...

Gjest gutten
Skrevet

Er det finest å ha i begge øra da?? Vurderer å ta hull...

Skrevet

Ikke begge øra! Huff. Og veldig diskret.

Men det kommer an på typen... mannen til ei jeg kjenner er en litt dramatisk italiener, og han har lang øredobbsak med kors i enden i det ene øret, og to diamanter og en ring i det andre. Det er fint på han!

Hvis du er en helt vanlig fyr (altså helt vanlig stil ;) ), ville jeg gått for en liten sølvring i det ene øret.

Gjest gutten
Skrevet

Ok. er ca 182 , mørkt hår, brune øyne, veltrent, solbrun osv...

Skrevet

Få deg en bitteliten "diamant" i det venstre øret du. Diskret og fint, og de fleste kler det faktisk. Skal du ta hull nå, så får du strengt tatt ikke ring heller, hullet blir "skutt", slik at du kun kan få en dobb. Denne kan skiftes seinere. Men holder en knapp på en liten dobb med "diamant".

Gjest gjest1
Skrevet

Store diamanter har jeg ikke helt sansen for, men det kommer veldig an på hvilken type du er.

Når det kommer til ringer så synes jeg helt klart at en ring i hvert øre er bedre enn bare en ring. På den rette kan en ring i hvert øre være riktig så fint. En ring er bare harry.

Gjest Jalileh
Skrevet
Ok. er ca 182 , mørkt hår, brune øyne, veltrent, solbrun osv...

Som en annen skrev... ikke få deg noe stort. Dèt er harry...uansett stil.

En liten en er fint.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde ikke likt ørering(er) på kjæresten min. Eneste som kan godtas er en lite diamant. Da mener jeg bitte liten. :kgblunk:

Skrevet

Syns ikke gutta skal ha noen ting i ørene! (særlig ikke diamant)...

Liker ikke jåle ting som smykker, ringer, store gullklokker osv...syns de er finest naturlig jeg.

Hvor er det blitt av de barske gutta med olje og skit på hendene? De som kan mekke på biler og høgge ved uten å være redd for å få svette på den rosa headlineren sin...? :forvirret:

Skrevet

Stor sølvbling :)

Gjest Gjest
Skrevet

en eller to små ringer i ene øreflippen, david beckham f.eks ser bare dust ut med en stor diamant i hvert øre.

litt røffere med piercing da...

Skrevet

:overrasket:

Hva synes dere damer om menn med hull i øret/ørene???

Hva er finest? en ring/øredobb ? gull sølv? diamant? ene øret eller begge??

:overrasket: skikkelig turn off for meg :sjenert:

Skrevet
Syns ikke gutta skal ha noen ting i ørene! (særlig ikke diamant)...

Liker ikke jåle ting som smykker, ringer, store gullklokker osv...syns de er finest naturlig jeg.

Hvor er det blitt av de barske gutta med olje og skit på hendene? De som kan mekke på biler og høgge ved uten å være redd for å få svette på den rosa headlineren sin...?    :forvirret:

Å dette er skikkelig mannfolk :klappe:

Gjest Gjest
Skrevet
:klappe: Ening...skikkelig mannfolk, er de uten bling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...