AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #21 Del Skrevet 8 timer siden ta en gravid test med ukeindikator Anonymkode: a7779...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden Hadde ikke hatt noen problemer med å dra. Du skal jo ikke gjøre noe som er farlig for en graviditet. Anonymkode: 392d0...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden TS her. Helsestasjonen her i byen har faktisk akkurat fått på plass ultralydtilbud, dog kun gang i uka. Så det trenger absolutt ikke å ta lang tid å få UL her. Men skal vurdere privat etter å ha snakka med jordmor. Anonymkode: 73a1f...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): ta en gravid test med ukeindikator Anonymkode: a7779...fc9 Funker ikkje bare det til 3+? Altså, man får aldri opp noe mer enn det? For over 3 uker er jeg, det er 110% sikkert 😅 Anonymkode: 73a1f...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oppdaget graviditet i uke 20 selv og orket ikke ta stilling til det før i uke 24. Gikk helt fint. Har man kommet til uke 20 så er oddsen stor for at alt er bra med begge fikk jeg beskjed om. Anonymkode: a41c7...dc6 Dette var faktisk litt godt å høre ❤️ føler det på samme vis og det har ennå ikke gått opp for meg og jeg sliter litt med å forstå det. Jeg vil bare leve normalt uten å tenke over det, samtidig blir man jo bekymret siden det har gått så lang tid. Anonymkode: 73a1f...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden Da har jeg snakka med jordmor, og 10 min etter telefonsamtalen var jeg på plass i stolen og tok innvending UL. Ut fra hodestørrelse anslo hun 17+6. Har nå fått time til svangerskaskontroll og blitt henvist til ny UL på sykehuset. Selv om de selvfølgelig ikke kunne si noe om hvordan det sto til der inne, føles det godt å bare være i gang etter så lang tid i uvitenhet. Så jeg reiser på kurs med litt lettere skuldre 😊 Anonymkode: 73a1f...987 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #27 Del Skrevet 2 timer siden Du er gravid, ikke syk. Selvfølgelig drar du. Anonymkode: f7867...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 2 timer siden #28 Del Skrevet 2 timer siden Det finnes ingen argumenter for ikke å dra på kurs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #29 Del Skrevet 1 time siden Vel, jeg valgte å stå over ultralyd i minte tre svangerskap… hva er det du tror er så viktig med å få tatt den ultralyden før du reiser noe sted egentlig? Anonymkode: 90534...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #30 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid. Og at jeg har vært det lenge... Siste 100% sikre mens var i januar, så jeg kan være så langt som 20 uker på vei. Jeg tok en test i går fordi jeg har hatt litt vondt i magen noen dager, og jaggu kom det ikke to streker. Jeg er fortsatt ganske sjokkert, og skal ringe jordmor i morgen. Men jeg skal på kurs i forbindelse med jobb mandag-onsdag til uka. Dette er i en annen by og jeg må ta fly dit. Siden jeg neppe får time hos jordmor før turen, frykter jeg at jeg ikke kommer til å klare å kose meg sammen med kollegaer og heller bare bekymre meg for om alt står bra til med både meg og babyen. Bør jeg droppe kurset eller reise? Dette er et kurs jeg skal alene på fra min arbeidsplass, og det har vært planlagt lenge. Jeg er i usedvanlig god form og har hatt totalt fravær fra graviditrtssymptomer, derav sjokket av å oppdage dette først nå. Samtidig blir jeg jo naturligvis veldig redd for alt jeg ennå ikke vet... Nå som jeg vet at jeg er gravid føles plutselig alt så skummelt, til og med dette. Anonymkode: 73a1f...987 At du er gravid betyr ikke at du skal pakkes inn i bomull. Hadde d7 ikke testet så hadde du fortsatt ikke visst, hvilket er helt utrolig. Reis, og slutt å overtenke. Anonymkode: 7954f...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #31 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vel, jeg valgte å stå over ultralyd i minte tre svangerskap… hva er det du tror er så viktig med å få tatt den ultralyden før du reiser noe sted egentlig? Anonymkode: 90534...87c Jeg vil tro det har sammenheng med at hun ønsker å sjekke tilstanden til fosteret så fort som mulig. Når man har kommet så langt så kan man oppfatte mye av uregelmessigheter. Lykke til på UL, ts. Det går sikkert bra, - gjør det i de alle fleste tilfeller! Anonymkode: 11833...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 1 time siden #32 Del Skrevet 1 time siden Hvordan kan man ikke merke at man er gravid🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #33 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Funker ikkje bare det til 3+? Altså, man får aldri opp noe mer enn det? For over 3 uker er jeg, det er 110% sikkert 😅 Anonymkode: 73a1f...987 Gjør kanskje det. Men uansett ikke farlig og dra på jobb tur og du må ta folat Anonymkode: 6f0f0...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå