AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #41 Del Skrevet i går, 16:37 Takk for alle tilbakemeldinger ❤️ jeg fikk som sagt en innvending UL i dag (helt tilfeldig at de hadde ledig tid akkurat når jeg ringte!). Tror nok grunnen til at jeg har ønsket det, er fordi jeg ikke har visst hvor langt jeg er på vei og har selvfølgelig vært bekymret siden jeg oppdaget det så sent. Selv om gynekologen ikke kunne si noe om tilstanden til babyen, føler jeg meg likevel litt tryggere. Men jeg føler meg frisk og formen er fortsatt like god. Så jeg drar på kurs med god samvittighet, og vet at jeg får ikke gjort noe fra eller til. Det føles godt å i allefall ha blitt sjekket og ha fått sett liv ❤️ Ps. Forlat har jeg allerede tatt noen måneder i tilfelle. Anonymkode: 73a1f...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #42 Del Skrevet i går, 16:39 Gratulerer med baby da ts Anonymkode: f7e50...65e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #43 Del Skrevet 21 timer siden Så fint at du fikk komme inn så raskt! Gratulerer så mye! Det må jo være veldig overraskende å være så langt på vei. Tenk det, snart er halve graviditeten overstått allerede. Lykke til med resten, og kos deg på kurs Anonymkode: 06360...d6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå