AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Flere som opplever at familie stakkarsligjør babyen deres for merkelige ting? Lar dere det bare gå eller sier dere noe? Her om dagen ble det mye gnål om at jeg sa nei til at baby på 8mnd skulle få spise på en brult fluesmekker.. Baby visste ikke engang at den eksisterte før vedkommende tok og introduserte den.. H*n ville jo selvfølgelig ha den da det er nytt og spennende og når jeg sa nei så var det: Stakkars da.. Skjønner du vil ha den, men mamma sier nei.. H*n må jo få lov å få den.. Det er vel ikke så farlig Stakkars lille deg H*n vil jo ha den jo. Du kan bare vaske den da Hadde mest lyst til å ta den fluesmekkeren å kaste i søpla😅 Anonymkode: ab03f...009 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai I all verden! En brukt fluesmekker hadde jeg kasta i søpla med en gang.Det var da en rar ting å gi et barn til å tygge på! Er dette seriøst? Anonymkode: f2d7b...8b2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai ha litt slack-det er ikke ment så bokstavelig. Anonymkode: f0756...066 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I all verden! En brukt fluesmekker hadde jeg kasta i søpla med en gang.Det var da en rar ting å gi et barn til å tygge på! Er dette seriøst? Anonymkode: f2d7b...8b2 Det er seriøst ja.. Det er en fluesmekker vi har liggende tilfelle det kommer veps inn som ikke vi får til å geleide ut og den er brukt. Den er ikke tilgjengelig for baby, men vedkommende som var på besøk tok den fra der den lå og begynte å leke med den med barnet selv om det er et hav av ordentlige leker som kan lekes med.. Baby fikk ikke sjansen til å spise på den siden jeg sa nei, men vedkommende fortsatte å vifte med den og leke med den foran ungen.. Resten av besøket ble det vel sagt stakkars og alt annet nevnt 100 ganger. Til og med siste som ble nevnt før hade når vedkommende dro. Skulle tro jeg var en grusom mor som ikke lot ungen spise på en brukt fluesmekker 😅 Anonymkode: ab03f...009 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ha litt slack-det er ikke ment så bokstavelig. Anonymkode: f0756...066 Neida, jeg har slack jeg altså😅 Men var veldig mye stakkars og det er litt slitsomt samt at det ble viftet og lekt med flyesmekkeren foran baby flere ganger og når h*n strakk seg etter den eller prøvde å spise på den så var det stakkars stakkars stakkars. Burde latt den ligge når jeg sa nei. Anonymkode: ab03f...009
AnonymBruker Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai det er en hersketeknikk. Vedkommende tok det personlig at du satte en grense og prøver passivt aggressivt å markere at de følte seg truffet av at du tok kontroll. Anonymkode: 10ef1...e2f 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #7 Skrevet 21. mai Hørt det mye ja men mest rundt mat. Stakkars baby som ikke får bløtkake osv osv. Altså, babyen er glad og fornøyd og vet ingenting om hva bløtkake er. Man blir irritert, føler med deg! Anonymkode: d66aa...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hørt det mye ja men mest rundt mat. Stakkars baby som ikke får bløtkake osv osv. Altså, babyen er glad og fornøyd og vet ingenting om hva bløtkake er. Man blir irritert, føler med deg! Anonymkode: d66aa...f8a Ja, det også. Blir slitsomt i lengden og svekker tilliten til vedkommende. Det er flere små barn i familien og for noen mnd siden ga vedkommende sjokolade til en baby på 10mnd selv om foreldrene har sagt nei.. Tror aldri jeg vil bli komfortabel med å la personen passe barnet mitt. Ikke fordi en bit sjokolade er farlig eller at det hadde skjedd noe om barnet hadde spist på fluesmekkeren, men det handler om å respektere foreldrene. Vedkommende er av typen at ting er ikke så farlig og at alt er hysteri. F.eks hysteri at man ikke skal spise spekemat når man er gravid osv. Mitt barn er ivf baby og den dagen embryoet ble satt inn sluttet jeg å snuse tvert, var ganske stolt av meg selv da jeg hadde snuset i over 10år. Fortalte det stolt rett etter vi hadde fortalt om graviditeten, fikk til svar; nå må du ikke bli helt hysterisk😂 Anonymkode: ab03f...009 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #9 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): det er en hersketeknikk. Vedkommende tok det personlig at du satte en grense og prøver passivt aggressivt å markere at de følte seg truffet av at du tok kontroll. Anonymkode: 10ef1...e2f Det føles litt sånn ja. Skjer det noe liknende en annen gang så tar jeg tingen å legger vekk. Anonymkode: ab03f...009 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå