Spikey Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Som tittelen sier er jeg nysgjerrig på andres erfaringer rundt å ha ghostet noen eller om du har blitt ghosta. Var det en eks-kjæreste, forelder, søsken, venner. Hvorfor endte det sånn? Noe som ble gjort eller sagt?
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Spikey skrev (18 timer siden): Som tittelen sier er jeg nysgjerrig på andres erfaringer rundt å ha ghostet noen eller om du har blitt ghosta. Var det en eks-kjæreste, forelder, søsken, venner. Hvorfor endte det sånn? Noe som ble gjort eller sagt? Ja jeg har ghosta. Jeg fikk bare nok av hele typen. Irritasjon hadde vokst seg enorm over måneder. Kutta han tvert. Anonymkode: 1a0f2...e2d
Mardina Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Jeg har blitt ghostet ja. Det skjedde med en jeg traff på Facebook dating. Vi hadde kontakt et par mnd, før han plutselig sluttet å svare. Ingen forklaring- ingenting. Etterhvert måtte jeg innse at jeg faktisk hadde blitt ghostet 🤔 Skulle gjerne visst årsaken til at han valgte å avslutte på en så feig måte, men det får jeg nok aldri vite... Rett etterpå traff jeg han jeg nå dater og som det nok blir et forhold av etterhvert 🥰 Det har gjort det mye lettere å "komme over" han som ghostet meg 😊 Jeg har det veldig bra sammen med han jeg nå dater 🥰 Jeg er blitt veldig glad i han 🥰
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Har blitt ghosta for 10 år siden. Han var på tur til å besøke meg da han ble stille. Fikk aldri tak i han, ble skikkelig stressa for at noe hadde skjedd. En mnd senere ser jeg at han har gifta seg med ei fra utlandet. Nå likte han profilen min på tinder, jeg tror jeg avstår denne gangen 😄 Anonymkode: 2c80c...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå