Gå til innhold

Bruke mann for sex, innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hallo 😂 Enten skriver du for å søke debatt og provosere, eller så mangler du noe slik at dú er innenfor narsissisme.

Du sier at det er uetisk å være offer. Uansett hva den skyldige gjør, så er det offeret som gjør noe feil. Dette kalles vicimblaming, og er et kjennetegn på narsissisme.

Anonymkode: f0e9a...0fb

Enig. Best å bare slutte å svare vedkommende. Ødelegger tråden med meningsløs kverulering 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (6 minutter siden):

Å herregud.

Det får du bare mene.

Jeg forlater denne tråden nå, orker ikke alle som dyrker offerrollen. 

Anonymkode: fb288...d3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2025 den 9.43):

Det er ikke ditt ansvar å gjøre det slutt, nei.

Men du skylder å være helt åpen og ærlig om dine følelser og planer. Så kan han fatte sine beslutninger på riktig grunnlag. Kanskje smerten er verdt det for ham. Kanskje ikke.

Han er en voksen mann, og kan ta den beslutningen selv.

Anonymkode: e54b8...98f

Jeg syns det er hennes ansvar. Det er lettest for henne som ikke har følelser for han. Er mye vanskeligere for han å avslutte 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er hennes ansvar. Det er lettest for henne som ikke har følelser for han. Er mye vanskeligere for han å avslutte 

Helt enig. Jeg var i en slik situasjon, jeg var stormforelsket, og hun ville kun ha sex, og heldigvis avsluttet hun det for å slippe å såre meg, for en kan være veldig sårbar som forelsket, og mulig jeg ville tenkt at det var verdt smerten så lenge jeg ikke mister henne, lett å ikke tenke klart da. Så er veldig glad hun avsluttet det 

Anonymkode: b81e6...7d7

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det får du bare mene.

Jeg forlater denne tråden nå, orker ikke alle som dyrker offerrollen. 

Ja det er bra, narsissister har lite kontruktivt å bidra med.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hallo 😂 Enten skriver du for å søke debatt og provosere, eller så mangler du noe slik at dú er innenfor narsissisme.

Du sier at det er uetisk å være offer. Uansett hva den skyldige gjør, så er det offeret som gjør noe feil. Dette kalles vicimblaming, og er et kjennetegn på narsissisme.

Sånne folk er det best å bare ignorere 

Anonymkode: b81e6...7d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å være ærlig føles det som jeg har skrevet det samme på alle de ulike måtene jeg klarer. Har ikke flere forslag, dessverre :) 

Jeg tror jeg forstår det du skriver da, du synes egoisme er greit noen ganger og andre ganger ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (39 minutter siden):

Jeg tror jeg forstår det du skriver da, du synes egoisme er greit noen ganger og andre ganger ikke. 

Jepp! :) 

Det er som å kaste en tennisball, liksom. Greit å kaste den på en murvegg, ikke på naboens bløtkake…som Aristoteles ville ha sagt :D 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp! :) 

Det er som å kaste en tennisball, liksom. Greit å kaste den på en murvegg, ikke på naboens bløtkake…som Aristoteles ville ha sagt :D 

Bortset fra at det er ikke bløtekaker og murveger vi snaker om, men folk som blir lei seg og folk som blir lei seg. Som er grunen til at jeg synes det var ironisk at du mener det som er helt greit noen ganger, ikke er "lov" andre ganger. Jeg har forståt hva du mener helle tiden, jeg hare bare også syntes det er merkelig ulogisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men de som da er dum nok til å bite på? Er det da greit å være den som utnytter en som er "dum nok"? Det er det det handler om her og som ts spør etter.

Hadde hun vært en narsissist ville hun ikke grunnet på om det var greit. Hun ville enkelt tenkt at det var hans egen feil, "vi er jo ikke kjærester". Men så er det dette med å ta vare på de dumme blant oss... For å ikke gjøre vondt mot andre mennesker.

Jeg har ikke fasiten eller løsning. Men så enkelt som du sier ér det ikke.

TS har helt klart narsissistiske trekk jo. Hun grunner ikke over noe, hun bare snikskryter. Han er ikke bare forelsket, han er «hodestups» forelsket. Og så «lurer» hun liksom på om det er greit å utnytte disse følelsene for å få sex. Ingen normale mennesker lurer på sånt.

Åpenbart at hun nyter å såre denne mannen, ellers ville hun avsluttet for lenge siden. Det er ikke akkurat vanskelig å finne en mann som bare vil ha sex, så TS elsker åpenbart makten hun har.

Anonymkode: e68a9...892

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Man velger selv å la seg bruke, og nei, ingen har lov å klikke bare fordi det ikke går deres vei. 

Man har ikke lov å klikke, men jeg forstår godt at man gjør det når man har blitt gående i en halvveis kjærlighetsrelasjon over lang tid. Når man vet at den ene ønsker noe mer og har det vondt, så er det ikke ok å bare fortsette og fortsette fordi det er til ens egen fordel. Ja, voksne mennesker har et ansvar for seg selv og egen lykke, samtidig er det aldri greit å med åpne øyne bruke andre og behandle dem dårlig. Når noen sier, jeg vil gå til grunne bare jeg får være med deg, så bør man bry seg såpass om dem (som et medmenneske) at man kan si "la oss avslutte her".

Anonymkode: ed1a4...a9a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (1 time siden):

Bortset fra at det er ikke bløtekaker og murveger vi snaker om, men folk som blir lei seg og folk som blir lei seg. Som er grunen til at jeg synes det var ironisk at du mener det som er helt greit noen ganger, ikke er "lov" andre ganger. Jeg har forståt hva du mener helle tiden, jeg hare bare også syntes det er merkelig ulogisk.

Nei nei, det jeg sikter til er at ikke alle mennesker blir lei seg, og da er det ikke farlig å bruke disse. Det er jo derfor jeg liker kyniske mennesker. Følelsesmenneske blir hele tiden så knust og lager så mye kaos. Liker bedre litt mer kjølige og fornuftige mennesker.

Vi som er litt mer kyniske er murvegg. Følelsesmenneskene er bløtkake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...