AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:15 #1 Del Skrevet onsdag kl 18:15 Hei! Jeg er blitt alene med 3 barn på 3, 5 og 8 år. Nå er sommerferien snart her og jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg lager en bra sommer for tre barn med ulike behov? Gi meg dine beste "hacks" og råd! Vi skal på hytta i to uker og så skal vi besøke familie i en by èn uke. Siste uken blir bare hjemme. Jeg kjenner jeg gruer meg, men det skal nok gå fint om jeg er litt strukturert Anonymkode: e1ae5...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:45 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:45 Dyreparken? Noe for alle. Stranden? Lekeplasser? Tur og grilling? Museum? Utflukter? Anonymkode: c0836...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 20:52 #3 Del Skrevet onsdag kl 20:52 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi skal på hytta i to uker og så skal vi besøke familie i en by èn uke. Siste uken blir bare hjemme. Virker som en fin ferie. Godt vær gjør alt enklere. Turer, stranda, aktivitetsparker, god mat, film og spill på kveldene, masse rolig tid sammen. Vær realistisk på hva dere rekker over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:22 #4 Del Skrevet i går, 05:22 Strand slår sjeldent feil. Lekeplasser. Høre om noen i klassen til eldste er hjemme samme uken så de kan henge/overnatte hos hverandre? Anonymkode: 34f62...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:29 #5 Del Skrevet i går, 07:29 Min mor var alenemor til tre. Husker vi brukte mye tid på hytter, dro på familie leirer, var mye med søskenbarn, og venner i feriene. Vi pleide også å ta campingtur til Sverige og Danmark hvis besteforeldre var med. Anonymkode: 06e81...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:18 #6 Del Skrevet i går, 08:18 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei! Jeg er blitt alene med 3 barn på 3, 5 og 8 år. Nå er sommerferien snart her og jeg lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg lager en bra sommer for tre barn med ulike behov? Gi meg dine beste "hacks" og råd! Vi skal på hytta i to uker og så skal vi besøke familie i en by èn uke. Siste uken blir bare hjemme. Jeg kjenner jeg gruer meg, men det skal nok gå fint om jeg er litt strukturert Anonymkode: e1ae5...067 Jeg blir hjemme med mine 3 i sommer, men yngste er da 10 mnd og de store er 5 og 7. Bilturer med disse 3 sammen er ikke så koselig. Minste trenger ro for å sove, mens de to store synger og krangler. Lengste jeg orker å kjøre er 1t. Innenfor 1t her så skjer det ingenting. Anonymkode: 796b3...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet i går, 11:59 #7 Del Skrevet i går, 11:59 Dere har allerede fine planer synes jeg. De eldste synes vel gjerne det er kjekt å være hjemme for å være med nabobarn og venner i løpet av dagen? Dere kan grille, bake, lage god mat, ha oppe plaskebasseng, spille spill, gjøre aktiviteter ute (finnes jo en del kjekke utespill). Gå tur, på stranden, lete etter krabber, ha piknik, filmkveld med de eldste når yngste er lagt… Er det tips til de to ukene på hytten du trenger? Eller til den uken uten planer? Tipsene over funker for begge deler. Ellers så er det å forsøke å holde litt på rutine. Forberede barna og påminne dem feks leggetid, når dere skal noe, hvem sin tur det er osv. Forberede de eldste på at de feks må tegne, perle, leke rolig, se film feks når du legger yngste. Vet ikke hvordan de er på kvelden og med legging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå