jegerrinne Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Noen som har noen finne navn på bokstaven N. Blir tispe, jakt hund Gubben har alt avist et par navn
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai Nieida (betyr jente eller datter på samisk) Anonymkode: 2bf85...dd9
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai Nimsa, Nakira, Nupsi, Niva, Nancy, Nikita, Narja, Nessi, Norma, Nypa, Nikka, Nena, Nilla Anonymkode: 2ad74...4c4
AnonymBruker Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai Nova - Nydelig navn. Jeg ville ha valgt det. Nora Naomi Nikita (oppbrukt) Veldig få fine navn for tispe med den bokstaven. Anonymkode: c3049...c56
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Skrevet 21. mai Nola, Nala, Nestea, Nia, Nexy. Anonymkode: 0b780...957
AnonymBruker Skrevet 21. mai #11 Skrevet 21. mai Nadi (betyr håp og elv). Anonymkode: 41789...89c 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #12 Skrevet 21. mai Nora, Nova, Noelle, Naomi, Nellie, Nelly, Nikoline, Noor, Nina, Nicoline, Nadia, Nelia, Noelia, Nathalie, Nicole, Nila, Natalie La alle de bli hundenavn, så vi kan gå tilbake til norske navn på mennesker. Anonymkode: 7c001...52f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #14 Skrevet 21. mai Nelly,Netty,Nille,Nanna,Nemi. Anonymkode: e4187...11b
AnonymBruker Skrevet 21. mai #15 Skrevet 21. mai Nika AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nora, Nova, Noelle, Naomi, Nellie, Nelly, Nikoline, Noor, Nina, Nicoline, Nadia, Nelia, Noelia, Nathalie, Nicole, Nila, Natalie La alle de bli hundenavn, så vi kan gå tilbake til norske navn på mennesker. Anonymkode: 7c001...52f Jeg er enig i at Nova ikke burde være et navn til mennesker. Nila passer også bedre til dyr. Men ellers er jeg uenig. Anonymkode: 19735...3fb
AnonymBruker Skrevet 21. mai #16 Skrevet 21. mai Første jeg tenkte på var Nissa, en legendary planeswalker fra Magic The Gathering 😅 Ellers; Nala, Nova, Nugget, Nammis, Nikita, Naja, Nellie, Natasha, Nuka, Nutte, Nutta Anonymkode: adb33...4e7
AnonymBruker Skrevet 21. mai #17 Skrevet 21. mai Nangi, Nakoma, Nala, Nana, Neeri, Noi. Anonymkode: 97d05...3a4
AnonymBruker Skrevet 21. mai #18 Skrevet 21. mai Nammenam Nimbus Nåja/Noia Nansy Nibbeline Narkosa Njetta Raketta Nivelleria Nubbelita Nicoretta Naranja Nada Noisy-May Norakka Nektaria Nirvanna Nuddel Nostalgia Nektarine Nutsy Anonymkode: fbd24...bc7
AnonymBruker Skrevet 21. mai #19 Skrevet 21. mai Nina! Lett å rope. Enkelt og greit. Anonymkode: 800ce...aa7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå