Erfarenmann Skrevet 22. mai #21 Skrevet 22. mai Det virker rart å ha lyst på noe man ikke har lyst på. Men la gå. Det finnes ingen reseptfri medisin mot sexlyst. Å gjøre noe med lysten (ha sex) fører ofte til mer lyst, så svaret må bli å ikke ha sex. Ikke med deg selv en gang. Det vil over tid gi mindre lyst. Hvis du går på p-piller, slutt med det. Hvis du ikke går på p-piller; begynn med det. Det kan være verdt et forsøk bare fordi det ofte er endring i hormonbalanse som øker eller minker lysten.
AnonymBruker Skrevet 22. mai #22 Skrevet 22. mai Om dere er relativt unge kan det være skadene fra covidvaksinen som holder på å avta. Eventuelt at du er i din prime fruktbare alder og kroppen forteller deg at du skal forsøke å bli befruktet. Om du ikke liker mannfolk kan du alltids prøve sex med kvinner? Kåtheten er iallefall et signal kroppen din sender ut for å fortelle deg noe. Anonymkode: aadfb...f3b
AnonymBruker Skrevet 22. mai #23 Skrevet 22. mai Erfarenmann skrev (11 minutter siden): Det virker rart å ha lyst på noe man ikke har lyst på. Men la gå. Det finnes ingen reseptfri medisin mot sexlyst. Å gjøre noe med lysten (ha sex) fører ofte til mer lyst, så svaret må bli å ikke ha sex. Ikke med deg selv en gang. Det vil over tid gi mindre lyst. Hvis du går på p-piller, slutt med det. Hvis du ikke går på p-piller; begynn med det. Det kan være verdt et forsøk bare fordi det ofte er endring i hormonbalanse som øker eller minker lysten. Det går vel under ordet kåt, men liker bedre ordet sexlyst haha. Hvis det gir mening. Jeg tror at det å ha onanert daglig bidratt til å opprettholde lysten. Jeg trodde først det ville bidra til å gjøre lysten mindre. Men kjenner fremdeles behovet for å gjøre det nå når jeg har prøvd å ta pauser mellom hver gang. Har tidligere opplevd å miste sexlyst pga p-piller og går fortsatt på de samme. Så er egentlig litt rart. Jeg tror det har med miljø å gjøre. At jeg bor alene, føler frihet, håndterer stress på en annen måte osv. Jeg vet ikke. Anonymkode: e5bc5...753
AnonymBruker Skrevet 22. mai #24 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Om dere er relativt unge kan det være skadene fra covidvaksinen som holder på å avta. Eventuelt at du er i din prime fruktbare alder og kroppen forteller deg at du skal forsøke å bli befruktet. Om du ikke liker mannfolk kan du alltids prøve sex med kvinner? Kåtheten er iallefall et signal kroppen din sender ut for å fortelle deg noe. Anonymkode: aadfb...f3b Er inni den tiden man er mest fruktbar ja. Så er vel noe biologisk som også pågår. Er ikke seksuelt tiltrukket av kvinner som jeg vet om. Men tror ikke jeg hadde hatt noe imot å prøve det. Prøver å lytte til kroppen, men det virker som et umettelig behov. Har også hatt denne perioden en gang som tenåring og det gikk for seg. Men onanerte aldri på den tiden fordi det var ikke så vanlig. Meg og mine venninner tullet mye om det, men gjorde det aldri før jeg ble eldre. Anonymkode: e5bc5...753
AnonymBruker Skrevet 22. mai #25 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det synes jeg også, men heller nyte enn å stille spm ved det, tenker jeg Jeg har en mann da, vi har ikke hatt sex på evigheter så usikker på hvordan gå frem, si eller bare gjøre. 🫣For jeg har aldri hatt sååååå lyst som nå. Huff! Anonymkode: d6ab1...48f Ja du sier noe der, er jo bare å akseptere og lytte til behovet 😊 Hm ville prøvd meg fram hvis jeg var deg. Du kjenner din mann best og vet nok hva som funker. Eller bare si det som det er om man føler seg komfortabel med det Anonymkode: e5bc5...753
AnonymBruker Skrevet 22. mai #26 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja du sier noe der, er jo bare å akseptere og lytte til behovet 😊 Hm ville prøvd meg fram hvis jeg var deg. Du kjenner din mann best og vet nok hva som funker. Eller bare si det som det er om man føler seg komfortabel med det Anonymkode: e5bc5...753 Så lyst å prøve meg fram, altså ikke nevne noe, ingenting, bare prøve meg frem... Han har også vært på meg hele tiden nesten den siste tiden, som om han merker at jeg har fått sexlyst, om det er mulig?..Gir meg klemmer oftere enn før og mye lengre, og jeg stiller meg tettere inntil hver gang for å kjenne etter om jeg kjenner noe.🫢Nei uff!!! 🥵🥵 Hver natt jeg legger meg i senga og han ligger ved siden av, så får jeg lyst å ta på han og kose, men det blir med tanken. Og når jeg nå leser at man kan risikere å ikke få nok😳 Så la være eller gi etter?hmm… Anonymkode: d6ab1...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå