AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:23 #1 Del Skrevet onsdag kl 17:23 Hva lønner seg? Ta opp ett forbrukslån på 60 000 kr til depositum eller bruke depositum garanti? Hva gir minst utgifter i måneden? Anonymkode: 8c5e6...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:28 #2 Del Skrevet onsdag kl 17:28 Depositumsgaranti fra nav eller? Det koster ingenting. Og hvor mye er leien på dersom 60k er depositumet? Anonymkode: 0badf...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:35 #3 Del Skrevet onsdag kl 17:35 Depositumgaranti! Anonymkode: 383e8...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:58 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:58 Hvilken garanti? Noen tar månedsbeløp, andre tar engangsbeløp. Ett forbrukslån varierer i pris etter nedbetalingstid og renter. Anonymkode: 127b0...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:21 #5 Del Skrevet onsdag kl 20:21 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Depositumsgaranti fra nav eller? Det koster ingenting. Og hvor mye er leien på dersom 60k er depositumet? Anonymkode: 0badf...4d3 Ikke fra nav nei. Husleie på 20 000 Anonymkode: 8c5e6...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Depositumsgaranti koster normalt en del kroner, men det gjør også et lån over tid, særlig med dagens rentenivå. Du bør nesten regne på hva som lønner seg mest. Da jeg flyttet høsten som var, så anbefalte utleier depositumsgaranti, men med gebyr på ca. 3500 (depositum på 40K). Jeg hadde pengene spart opp, så jeg valgte heller en vanlig depositumskonto, men jeg hadde klart vurdert garantien om jeg måtte låne hele beløpet uten å kunne betale ned relativt raskt. Men akkurat det går det an å regne på. Anonymkode: cdfdb...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå