AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #1 Skrevet 21. mai 2025 Hei! Blitt kvitt det meste av angsten min gjennom emosjonsfokusert eq terapi der jeg har følt ut følelsene, men depresjonen slipper ikke tak og funnet ut at den skyldes tvangsmessig grubling på hva hvis som både er fra fortid, nåtid og fremtid, blir aldri god nok og skulle liksom alltid starta ting før eller gjort ting annerledes. Prøvd litt ketaminbehandling også som ga noe effekt. Er det noen som har erfaring med noe som gir effekt raskt, er så drittlei terapi og har allerede kommet utrolig langt men mangler den siste depressive biten som opprettholdes av fastlåste tankemønstre. Tips anyone? Anonymkode: 2fe93...3e2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #2 Skrevet 21. mai 2025 Skulle gjerne skrevet noe men blir så vanskelig når jeg ikke vet hva slags type tanker du kverner På? Nå tenker jeg sånn livet ditt generelt og hva som går igjen hele tiden. Ikke sikkert jeg hadde hatt noen gode råd å gi deg uansett da , men la merke til det du hadde skrevet fordi jeg er ganske lik deg bare jeg har ikke prøvd noen form for terapi eller noe, men er sånn at jeg ødelegger store deler av dagen med å kverne på det som var,er og kommer samt hva som kanskje ikke ordner seg m.m. Har tidligere ruset meg men kommet ut av det og oppå der gjort feile valg etter jeg nyktra opp som nå er 6 år siden. Skulle tro man kasta bort livet på rus men man kan tydeligvis bli litt bitter på seg selv i nykter tilstand også med tanke på valg 😜 For meg hadde det vært å skaffe lappen og bil hvertfall sånn at jeg kom meg fremover(!) på veien hvertfall(haha) og ikke minst hadde det gjort at jeg kanskje fikk tankene litt bort hvis jeg kunne sette meg i bilen å bare digge musikk og veien. Ønsker deg lykke til- godt jobba Anonymkode: 28cc0...ace
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå