Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På 17 mai var jeg og min voksne sønn på feiring på bygda. På ettermiddagen var det kaker og kaffe med mer i skolen, i en stor hall med mange, vil tro over 50-60 bord. Mange opptatt, så vi  måtte lete litt før vi fant et ledig og satte oss ned for å spise. Plutselig dukket det opp ei dame i 30 årsalderen med et par unger, pekte med en lang pekefinger og sa: "Dette bordet har jeg satt av til oss!"  Og hun forsvant like fort , til kakebordet. Vi ble litt satt ut, for det sto ikke "Reservert" eller noe annet som kunne indikere at bordet var opptatt. Det eneste som var der var etpar ark med nasjonalsangen på..Vel, vi fant da et annet bord, som ble tatt da vi skulle ha oss mer kake, våre halvfulle kaffekopper sto igjen.   Vet ikke hva jeg ville med dette, ikke for å sutre, men særlig hyggelig var det ikke. Vi  ble ikke lenge!

Anonymkode: 14d8c...e21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du valgte nå selv at dere flyttet dere

Anonymkode: 73d21...2ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du valgte nå selv at dere flyttet dere

Anonymkode: 73d21...2ec

Hva ellers skulle vi gjøre? Kvinnfolket så ganske morsk ut!  TS.

AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre mange frekke folk. Du kan hvert fall ha god samvittighet :) !

Anonymkode: 3e165...5b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det er dessverre mange frekke folk. Du kan hvert fall ha god samvittighet :) !

Anonymkode: 3e165...5b7

Vi gjorde ikke noe galt,folk kunne sette seg der de ville,så den dama hadde ikke noe med å reservere bord uten å "merke" det på noe vis.Men som du sier,det er mange frekke folk som bare tenker på seg sjøl.🙄  TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...