AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Har en elv 100 meter unna, og et vannverk 200 meter unna, og en innsjø 500 meter unna. Det er mitt beredskapslager 🙂 Man trenger ikke alltid gå over bekken etter vann 🤭 Anonymkode: 1d93d...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en elv 100 meter unna, og et vannverk 200 meter unna, og en innsjø 500 meter unna. Det er mitt beredskapslager 🙂 Man trenger ikke alltid gå over bekken etter vann 🤭 Anonymkode: 1d93d...31c Bare for å være djevelens advokat her, hva gjør du hvis vannet i elven og innsjøen blir forurenset? (for eksempel ved flom) Har du rensetabletter i beredskap da? Anonymkode: fb798...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #23 Del Skrevet 1 time siden Bruker 120l varmtvannstank som beredskap. Dusjer med den til vanlig. Er det krise så kan den sikre vannbehov i mange dager uten problem. Har en praktisk kran der vann kan tæppes. Har også installert tilbakeslag ventil på hovedkranen, så om vann forsvinner har jeg fortsatt noen liter i rørene som kan tas ut. Kan tisse og drite i hagen. Toilettene har også en del liter frisk vann som kan tæppes. Problemet er større. Hva skjer når vi er mer enn 2 uker uten vann og strøm, det er sommer og tørr og rene vannkilder er vanskelig å få tak på? Samfunnet må ta mye mer ansvar for felles betedskap. Anonymkode: c92b6...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå