AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:53 #1 Del Skrevet onsdag kl 14:53 evt dunker som du fyller på sjøl? Hvor er det billig? Anonymkode: dbcad...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet onsdag kl 15:42 #2 Del Skrevet onsdag kl 15:42 Vi kjøpte 20-litersdunker på Biltema fordi disse har vi erfart er solide, tette +har en praktisk kran. (Har brukt slike i mange år for å frakte drikkevann til hytta). (Fyller med vann fra kranen) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:49 #3 Del Skrevet onsdag kl 15:49 Har 20 liters dunker fra Biltema. Primært for å frakte vann til hytta, men fyller de opp når vi kommer hjem igjen. Blir derfor byttet vann med jevne mellomrom. Anonymkode: 9e57b...040 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet onsdag kl 15:54 #4 Del Skrevet onsdag kl 15:54 Jeg kjøpte dunkene fra europris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:00 #5 Del Skrevet onsdag kl 16:00 Jeg kjøpte på europrice og bytter vannet en gang i året. Anonymkode: 61ef0...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:00 #6 Del Skrevet onsdag kl 16:00 Dunker fra biltema, vann fra springen Anonymkode: 16900...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:02 #7 Del Skrevet onsdag kl 16:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjøpte på europrice og bytter vannet en gang i året. Anonymkode: 61ef0...b2d Glemte, vi har for det meste 10 litersdunker iom de står i utvendig kjeller og 20 liters ble litt for tungt å bære i snø og trapper. Anonymkode: 61ef0...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet onsdag kl 16:05 #8 Del Skrevet onsdag kl 16:05 kjøpt 5l vann på kiwi/rema, da er jeg sikra det er tett og rent og jeg klarer bære de enkelt og greit. Har 5 slike i boden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:10 #9 Del Skrevet onsdag kl 16:10 Kjøpte 20 l kanne på biltema. Og byttes ut når vi er på hytta. Vann fra krana Anonymkode: 87176...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:01 #10 Del Skrevet onsdag kl 17:01 AnonymBruker skrev (2 timer siden): evt dunker som du fyller på sjøl? Hvor er det billig? Anonymkode: dbcad...15e Biltema, ramlet over femliters dunker og fant det passende å kjøpe. Anonymkode: c98fd...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:09 #11 Del Skrevet onsdag kl 17:09 monican94 skrev (1 time siden): kjøpt 5l vann på kiwi/rema, da er jeg sikra det er tett og rent og jeg klarer bære de enkelt og greit. Har 5 slike i boden. Samme her👆🏻 Anonymkode: eb605...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:17 #12 Del Skrevet onsdag kl 17:17 Hvis det blir krig, må jeg vaske meg i cola x fra Rema 😁 Anonymkode: d4188...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden Krist1an skrev (På 21.5.2025 den 17.54): Jeg kjøpte dunkene fra europris. Vi også. 25 liter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden jeg fylte vann, 30 1,5 litere, panteflasker ( vi er to st). kan hente rent vann i naturen, og det eneste jeg bekymrer meg for er radioaktiv kontaminering, men da er vi fucked alle sammen, så da så! Anonymkode: a9549...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden monican94 skrev (På 21.5.2025 den 18.05): kjøpt 5l vann på kiwi/rema, da er jeg sikra det er tett og rent og jeg klarer bære de enkelt og greit. Har 5 slike i boden. Har også kjøpt inn disse kjøper en her og en der så har vel 10-15 stk stående nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 18.00): Jeg kjøpte på europrice og bytter vannet en gang i året. Anonymkode: 61ef0...b2d Vann varer evig.’Trenger ikke bytte det ut så lenge dunkene er rene og tette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 18.00): Jeg kjøpte på europrice og bytter vannet en gang i året. Anonymkode: 61ef0...b2d Hvorfor bytter du ut en gang i året? Det er vann, det tar ganske mange år før smaken (kanskje) forringes litt. Anonymkode: b063c...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har en dunk, men så leser jeg at disse må steriliseres og man skal ha en spesiell type klor oppi eller noe slikt når man fyller med vanlig vann fra springen... Har dere alle gjort dette? Dette virket så tiltak for meg at jeg har tenkt å kjøpe flere slike 5L fra dagligvaren i stedet... Anonymkode: f4f30...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9 timer siden #19 Del Skrevet 9 timer siden Bestilte noen 5- liters dunker på meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Del Skrevet 9 timer siden Kjøpe vann 😂 Anonymkode: e21e9...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå