Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (12 timer siden):

Bo her ned ukedag og klokkeslett. Ta deg fri på samme dag i neste uke, møt litt tidligere og se om han er der?

Ja, det er en ide! Jeg skal reise med samme rute om en måned, kanskje han går ombord i bussen da. 😄

Anonymkode: cef91...732

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det er en ide! Jeg skal reise med samme rute om en måned, kanskje han går ombord i bussen da. 😄

Ville nok helst stått ved bussholdeplassen han gikk på fra 20 min før til 20 min etter at han gikk på sist😅

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Ville nok helst stått ved bussholdeplassen han gikk på fra 20 min før til 20 min etter at han gikk på sist😅

Jeg så han aldri gå om bord i bussen, han dukket plutselig fram fra bak bussen og stilte seg på gulvet vsa setet mitt, og han stod resten av turen. Jeg satt innerst ved vinduet, så jeg så han godt i sidesynet også når CNN han snudde seg litt bort innimellom slik at jeg fikk se ordentlig på han noen sekunder før jeg snudde meg bort litt, men det gikk begge veier.. jeg følte interessen var gjensidig! Også når vi gikk av bussen og fikk øyekontakt, så hadde begge lyst å stoppe opp.. men jeg var dessverre nødt å skyndte meg til bybanen siden jeg skulle rekke en avtale. Hadde det ikke vært gjensidig så hadde jeg ikke følt meg så tiltrukket til han! 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2025 den 18.36):

Jeg så han aldri gå om bord i bussen, han dukket plutselig fram fra bak bussen og stilte seg på gulvet vsa setet mitt, og han stod resten av turen. Jeg satt innerst ved vinduet, så jeg så han godt i sidesynet også når CNN han snudde seg litt bort innimellom slik at jeg fikk se ordentlig på han noen sekunder før jeg snudde meg bort litt, men det gikk begge veier.. jeg følte interessen var gjensidig! Også når vi gikk av bussen og fikk øyekontakt, så hadde begge lyst å stoppe opp.. men jeg var dessverre nødt å skyndte meg til bybanen siden jeg skulle rekke en avtale. Hadde det ikke vært gjensidig så hadde jeg ikke følt meg så tiltrukket til han! 

Legg ut en annonse i lokalavisa da kanskje 

AnonymBruker
Skrevet
Elsker sjokolade skrev (10 minutter siden):

Legg ut en annonse i lokalavisa da kanskje 

Er det ennå vanlig i dag? 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Er det ennå vanlig i dag? 😄

Aner ikke. Men jeg hadde heller gått for en i lokalavisa enn en på Tinder 🤪

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 16.14):

Ok! Jeg så en kjekkas på bussen til Bergen Bussterminal i dag! 😍 Jeg vet ikke nøyaktig hvor han steg om bord i bussen, fordi han  reiste seg plutselig og ga setet sitt til en eldre mann. Bussen er alltid helt full på denne ruten. 
Han er kanskje i 20-30 åra. Høy og slank, blondt hår i hestehale og hadde et sort belte med lenker hengende ned på høyre side. Jeg hadde sååå lyst å gå bort til han å si , hei! Men jeg måtte løpe til bybanen fordi jeg hadde en avtale på Haukeland. 😣

IMG_9072.jpeg

hvis du vet busselskapet, og klokka du tok bussen, da kan du sikkert ringe selskapet, og få komme i kontakt med bussjåføren. Jeg tror bussjåføren er beste å spørre i dette tilfellet. 

AnonymBruker
Skrevet
Egenskap skrev (10 timer siden):

hvis du vet busselskapet, og klokka du tok bussen, da kan du sikkert ringe selskapet, og få komme i kontakt med bussjåføren. Jeg tror bussjåføren er beste å spørre i dette tilfellet. 

Ja, jeg var inne på tanken selv tidligere. Men skyss har ikke lov å gi ut navn på hvem som kjøpte billetter i den tidsperioden mellom Os- Bergen. Og bussjåføren vet garantert ikke hvem han er, folk går ombord bak i bussen. 😯

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Elsker sjokolade skrev (10 timer siden):

Aner ikke. Men jeg hadde heller gått for en i lokalavisa enn en på Tinder 🤪

Jeg har ikke Tinder, men jeg vil ikke bruke lokalavisa heller. Jeg tenker hvis det er meningen så vil jeg så han igjen, og hvis noen på kk leser tråden og reiser med bussen så kan de jo fange han for meg 😅 tipse han og si han er etterlyst! 😋 Neida, men jeg skal reise med samme rute og buss om noen uker, så får vi se. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som den du beskriver er Eirik Søfteland. Langt hår i hestehale og sånn belte. Og han bor i Os.

Anonymkode: 1f4a3...f33

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres ut som den du beskriver er Eirik Søfteland. Langt hår i hestehale og sånn belte. Og han bor i Os.

Anonymkode: 1f4a3...f33

Jeg er venn med Eirik, men det er ikke han! 😅

AnonymBruker
Skrevet
Egenskap skrev (På 27.5.2025 den 1.48):

Busselskapene gir selvfølgelig ikke ut opplysninger om sjåførene!

Anonymkode: 241f4...186

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar 600 bussen 2 ganger hver dag. 
Hva skal jeg si til han hvis jeg ser han? 🤪

Anonymkode: efdf1...c07

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tar 600 bussen 2 ganger hver dag. 
Hva skal jeg si til han hvis jeg ser han? 🤪

Anonymkode: efdf1...c07

Spør om han husker en dame som gikk av bussen på bussterminalen i Bergen med kåpe og blondt langt hår som løp forbi han og smilte til han. Si hun reiste med samme buss som han! Svarer han ja, så si du skal hilse og spør om han er interessert å få kontakt med meg. Og så tar vi det herfra og ser videre, du gir en lyd! 😉

AnonymBruker
Skrevet

Dette er creepy. La mannen være i fred.

Anonymkode: 15762...32d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...