AnonymBruker Skrevet i går, 14:14 #1 Del Skrevet i går, 14:14 Ok! Jeg så en kjekkas på bussen til Bergen Bussterminal i dag! 😍 Jeg vet ikke nøyaktig hvor han steg om bord i bussen, fordi han reiste seg plutselig og ga setet sitt til en eldre mann. Bussen er alltid helt full på denne ruten. Han er kanskje i 20-30 åra. Høy og slank, blondt hår i hestehale og hadde et sort belte med lenker hengende ned på høyre side. Jeg hadde sååå lyst å gå bort til han å si , hei! Men jeg måtte løpe til bybanen fordi jeg hadde en avtale på Haukeland. 😣 Anonymkode: cef91...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet i går, 14:59 #2 Del Skrevet i går, 14:59 Prøv på Hjelp til alt mulig Bergen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:05 #3 Del Skrevet i går, 15:05 Honey Dew skrev (4 minutter siden): Prøv på Hjelp til alt mulig Bergen. Ok, tråden heter det på kk? Jeg skal kopiere og ta med videre. Takk! 🥰 Anonymkode: cef91...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #4 Del Skrevet i går, 15:22 Hjelper kanskje om du forteller hvor han kom på bussen 😏 Anonymkode: 5fc6f...c56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:30 #5 Del Skrevet i går, 15:30 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hjelper kanskje om du forteller hvor han kom på bussen 😏 Anonymkode: 5fc6f...c56 "Jeg vet ikke nøyaktig hvor han steg om bord i bussen, fordi han reiste seg plutselig og ga setet sitt til en eldre mann" Men det kan kanskje hjelpe om oj forteller hvor HUN gikk på bussen. Jeg kjenner en som kan matche utseendet, men han bor egentlig ikke på os lenger såvidt jeg vet. Tror ikke jeg ville gitt navnet uansett, det er noe kleint 😜 Anonymkode: e0e78...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #6 Del Skrevet i går, 15:33 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ok, tråden heter det på kk? Jeg skal kopiere og ta med videre. Takk! 🥰 Anonymkode: cef91...732 Nei, det er en gruppe på Facebook! Du kan også prøve fb-gruppen Oppslagstavlo i Os Anonymkode: 241f4...186 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:15 #7 Del Skrevet i går, 16:15 Et lite tips bare. Prøv å ta samme buss flere ganger for å se om du kan møte han "tilfeldig" på den måten. Oppslagstavler, Facebook grupper kan virke veldig desperat, uansett hvor romantisk hensikten måtte være 😊 Anonymkode: d81ef...4b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:20 #8 Del Skrevet i går, 16:20 Ts. Helt ærlig. Kunne du tenkt deg å hatt samleie med kjekkasen på bussen? Anonymkode: 43305...ed9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:33 #9 Del Skrevet i går, 16:33 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelper kanskje om du forteller hvor han kom på bussen 😏 Anonymkode: 5fc6f...c56 Det jeg ikke vet, fordi det var så mange og plutselig så dukket han fram! Jeg satt tydeligvis noen seter foran han, så han må allerede sittet på bussen. Det var mange som skulle om bord i bussen, så vi har ikke tid å se på folkene.. kun finne et sete. Jeg vil så gjerne vite hvem han er. 😱🥰 Anonymkode: cef91...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:35 #10 Del Skrevet i går, 16:35 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ts. Helt ærlig. Kunne du tenkt deg å hatt samleie med kjekkasen på bussen? Anonymkode: 43305...ed9 Hahaha, så langt har jeg ikke tenkt! Men jeg kunne sugd meg fast i leppene hans, SMASK! 😚 Anonymkode: cef91...732 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:36 #11 Del Skrevet i går, 16:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok! Jeg så en kjekkas på bussen til Bergen Bussterminal i dag! 😍 Jeg vet ikke nøyaktig hvor han steg om bord i bussen, fordi han reiste seg plutselig og ga setet sitt til en eldre mann. Bussen er alltid helt full på denne ruten. Han er kanskje i 20-30 åra. Høy og slank, blondt hår i hestehale og hadde et sort belte med lenker hengende ned på høyre side. Jeg hadde sååå lyst å gå bort til han å si , hei! Men jeg måtte løpe til bybanen fordi jeg hadde en avtale på Haukeland. 😣 Anonymkode: cef91...732 Kødder du? 😂😂😂 Anonymkode: 00603...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:37 #12 Del Skrevet i går, 16:37 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Et lite tips bare. Prøv å ta samme buss flere ganger for å se om du kan møte han "tilfeldig" på den måten. Oppslagstavler, Facebook grupper kan virke veldig desperat, uansett hvor romantisk hensikten måtte være 😊 Anonymkode: d81ef...4b9 Ja sant! Men han hadde en ryggsekk med seg, det så ut som han skal på tur. Anonymkode: cef91...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:38 #13 Del Skrevet i går, 16:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er en gruppe på Facebook! Du kan også prøve fb-gruppen Oppslagstavlo i Os Anonymkode: 241f4...186 Ja, jeg så det! Jeg ble litt revet med 😛 Jeg skal sjekke ut begge to. 🙂 Anonymkode: cef91...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:45 #14 Del Skrevet i går, 16:45 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg så det! Jeg ble litt revet med 😛 Jeg skal sjekke ut begge to. 🙂 Anonymkode: cef91...732 🤣😂🤣😂🤣😂! Jeg søkte nettopp på hjelp til alt mulig i Bergen på Facebook og fikk opp dette: Det er hjelp å få Ordene i søket ditt kan være forbundet med sensitivt innhold. Hvis du eller noen du kjenner, kan ha problemer, finnes det måter å få hjelp på. Kontakt en hjelpetelefon Ring eller send melding for å få hjelp. Ta kontakt med en venn Send en melding til noen du stoler på. Se forslag fra fagfolk utenfor Meta Finn ut hva du kan gjøre i øyeblikket. Anonymkode: d81ef...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:52 #15 Del Skrevet i går, 16:52 Det var da voldsomt å desperat du var da 😅 Anonymkode: 38c04...3f6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet i går, 16:56 #16 Del Skrevet i går, 16:56 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var da voldsomt å desperat du var da 😅 Anonymkode: 38c04...3f6 Hvorfor er det desperat å like noen eller ha lyst til å be noen på date? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet i går, 17:25 #17 Del Skrevet i går, 17:25 NenehGoji skrev (26 minutter siden): Hvorfor er det desperat å like noen eller ha lyst til å be noen på date? Det er ikke desperat. Det er bare noe man skriver/sier for å trykke ned andre når de vil gjøre noe man ikke tør gjøre selv 😉 Lykke til, jeg håper du finner ham 😁 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:40 #18 Del Skrevet i går, 17:40 Brunhilde skrev (13 minutter siden): Det er ikke desperat. Det er bare noe man skriver/sier for å trykke ned andre når de vil gjøre noe man ikke tør gjøre selv 😉 Lykke til, jeg håper du finner ham 😁 Ja sant!? Så dumt det er å mobbe folk for noe så koselig!! Jeg heier også på deg TS, håper du finner ham! 💜 Anonymkode: d43a1...6dc 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, det er en gruppe på Facebook! Du kan også prøve fb-gruppen Oppslagstavlo i Os Anonymkode: 241f4...186 Ja, jeg så det! Jeg ble litt revet med 😛 Jeg skal sjekke ut begge to. 🙂 Anonymkode: cef91...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #20 Del Skrevet 22 timer siden Ja, om jeg ser han igjen så skal jeg gå bort og hilse på han. 🥰 Det ble så dumt jeg hadde det travelt, og fikk kun løpe forbi og krysse veien. Jeg følte interessen var litt gjensidig, så kanskje han husker meg. Men fy så urettferdig, å gå glipp av den sjansen! 😖 Anonymkode: cef91...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå