AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:12 #1 Del Skrevet onsdag kl 14:12 Min MacBook pro fra 2020 er helt kaotisk på skjermen. Det dukker opp små grå ikoner eller faner med forklaringer overalt. Jeg ser ikke hva jeg jobber med på grunn av dette og skulle gjerne hatt det bort. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det bort? Kjøpte maskinen brukt og den var nullstilt da. Den har vært sånn siden keg satte den i gang i går. Synes dette er helt håpløst og får ikke brukt maskinen sånn den er nå. Anonymkode: 6b9ca...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:58 #2 Del Skrevet onsdag kl 14:58 Her er enda et bilde av kaoset. Det må da være mulig å få bort alt rotet? Er vel en eller annen type innstilling som er slått på som jeg ikke vet hva er for noe? Anonymkode: 6b9ca...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet onsdag kl 15:10 #3 Del Skrevet onsdag kl 15:10 Virker som at det er lagt inn noen tilgjengelighets-innstillinger som henger igjen fra forrige bruker. At de har lagt inn en "mobilitets"-greie og talekommandoer. Gå inn på systeminnstillinger-tilgjengelighet-talekontroll og slå den av der. Kjør også en full sletting av mac'en da forrige eier åpenbart ikke har gjort en god nok jobb med "nullstillingen" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:17 #4 Del Skrevet onsdag kl 15:17 Gogglebox skrev (4 minutter siden): Virker som at det er lagt inn noen tilgjengelighets-innstillinger som henger igjen fra forrige bruker. At de har lagt inn en "mobilitets"-greie og talekommandoer. Gå inn på systeminnstillinger-tilgjengelighet-talekontroll og slå den av der. Kjør også en full sletting av mac'en da forrige eier åpenbart ikke har gjort en god nok jobb med "nullstillingen" Tusen millioner takk!!! Alle grå bokser og kaotisk oppsett ble borte da jeg slo av talekommando slik du beskrev det. 😀 Anonymkode: 6b9ca...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå