Gjest pulverheksa Skrevet 20. november 2002 #1 Del Skrevet 20. november 2002 Bare lurer litt? Pulverheksa er nysgjerrig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 20. november 2002 #2 Del Skrevet 20. november 2002 Nei bare morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. november 2002 #3 Del Skrevet 20. november 2002 de har vel noe å skjule da, kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. november 2002 #4 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg er skjult bruker jeg. Vet ikke helt hvorfor og jeg gidder ikke å gjøre noe med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 20. november 2002 #5 Del Skrevet 20. november 2002 hihi har masse å skjule....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. november 2002 #6 Del Skrevet 20. november 2002 hmmm liker ikke at folk veit hva jeg gjør.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. november 2002 #7 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har ingenting å skjule så derfor vises d at jeg er her.Dessuten så vises jo vårt nærvær når vi poster innlegg da; så vi kan ikke skjule oss helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. november 2002 #8 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg er her jeg. Stort sett hele ettermiddagen og kvelden. Så jeg burde vel egentlig slå meg på denne trenden tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. november 2002 #9 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har aldri lagt skjul på at jeg er en skjult bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 20. november 2002 #10 Del Skrevet 20. november 2002 Hva er vitsen med det egentlig ? Jaja. Smak og behag :-) Klem, Kattepus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 20. november 2002 #11 Del Skrevet 20. november 2002 Hva er vitsen med det egentlig ? Jaja. Smak og behag :-) Klem, Kattepus :D Hva slags bidrag er dette til denne debatten? Hva er egentlig vitsen med å ikke være skjult bruker. Ja, ja hver sin smak. :-? (Ser du nå hvor teit kommentaren din var) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. november 2002 #12 Del Skrevet 20. november 2002 Ser heller ikke vitsen.. jeg er lite teit da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. november 2002 #13 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg er ikke skjult lenger jeg nå! Så nå kan dere følge med om jeg er her inne eller ikke. Hvis dere gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. november 2002 #14 Del Skrevet 20. november 2002 Hehe, min kommentar var til hun over. Om folk vil være skjult så spiller det ingen rolle for meg, legger som regel ikke merke til det. Så oppmerksom er jeg ikke assa :D Men når man likevel poster innlegg,så ser jeg ikke vitsen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 21. november 2002 #15 Del Skrevet 21. november 2002 Hva slags bidrag er dette til denne debatten? Hva er egentlig vitsen med å ikke være skjult bruker. Ja, ja hver sin smak. :-? (Ser du nå hvor teit kommentaren din var) Ååååå, Missuganda! Nok engang knakende sympatisk som vanlig! Hvorfor kan ikke jeg (og Madison) spørre om det ? Hvem er DU til å kritisere det ? Vet dette er barnslig, men du har ikke alltid så intelligente kommentarer du heller frøken :evil: Det var forøvrig ikke vondt ment :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2002 #16 Del Skrevet 21. november 2002 Ja, og det er den eneste sporten jeg driver med for tia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå