Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #1 Del Skrevet 16. mars 2002 Til min far: Du lærte meg å være trygg. Være selvsikker. Finne indre ro. Ha en rak rygg. Og å være snill. Noen enkle ord. De viktigste jeg har lært. Takk. Du hadde så mye inne i deg. Du var utømmelig. Det var for oss andre et mysterium. Nå er det borte. Og for meg, som prøver å følge dine ord, vil det for all tid, det du hadde der inne: -være det virkelige Atlantis. Men i morgen vil allikevel bussen gå som før. Men ikke for meg. Fra din sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #2 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg har sikkert lagt dette i feil fora. Hvis det finnes noe fora. Jeg beklager hvis det ble for privat. Ber egentlig ikke om noen svar. Jeg bare syntes han fortjente det.Et godt menneske forsvant. Jeg bare følte at han fortjente det. Sønnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 16. mars 2002 #3 Del Skrevet 16. mars 2002 Hei Syns du hedrer din pappa på en kjempefin måte...det er litt godt å kunne skrive om sine følelser for en person. Håper det går bra med deg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 25. mars 2002 #4 Del Skrevet 25. mars 2002 flott dikt... sikkert en flott person din far....-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 Nydelig:) Utrolig pen måte å si noen fine ord om en som har stått deg nær. -spiller ingen rolle hvilket forum dette ligger i. Mistet selv min mormor for en stund siden-føler med deg. *klem* ,CiAn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Det var veldig pene ord... du er heldig som har hatt en god far Vet du? jeg mistet pappa for 5 år siden.. men står enda og synger julesanger for ham på graven *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #7 Del Skrevet 26. mars 2002 Heldige du.Ikke mange som kan være stolte av slik en pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #8 Del Skrevet 1. april 2002 Det var nydelig skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #9 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har også mistet min far og føler veldig med deg! En ting er når besteforeldre dør, men når en av foreldrene dør opplever man en ufattig sorg og et enormt tomrom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 3. april 2002 #10 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg syns og det var nydelig skrevet, jeg har også mistet min far. Det er nå 6 år siden, men sorgen og savnet er der like mye i dag. Det er som anonym har skrevet, det er trist når besteforeldre dør, men det er så ufattelig mye mer trist og tomt når en av foreldrene dør. Så til pappan min, hvor du enn er, vi savner deg noe fryktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #11 Del Skrevet 3. april 2002 Flott skrevet,ja Jeg har opplevd å miste alle besteforeldrene mine, begge foreldrene og det meste av tanter og onkler. Det er hva jeg kaller uflaks og veldig trist! Men life must go on... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #12 Del Skrevet 3. april 2002 Har også mistet min far, og det var utrolig fælt. Nydelig dikt! Han var heldig som hadde en sønn som deg, og du som hadde en far som ham! Blod er tykkere enn vann. Livet går videre selv om det er tungt til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2002 #13 Del Skrevet 3. april 2002 Er ufatelis missunelig på dere som skriver inn hær som klarer å savne og sørge over de dere har mistet.... Min far døde for litt over 4 år siden og jeg må si det var en lettelse.... Live mitt begynnte da.... Har gått hele livet og savnet en far som var der for meg og jeg slapp å passe på.... Så til dere som har mistet noen i familien som dere er glad i og som dere savner og sørger over: Jeg misunner dere.... Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå