Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gir dere beskjed til alle som har vært på visninger etter du har bestemt deg?

Vi var på visning på Mandag. Skrev oss på listen over de som var interessert. Ser nå på finn annonsen at den er utleid. Trodde kanskje vi fikk beskjed om det 🙂

Anonymkode: cff73...253

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Gir dere beskjed til alle som har vært på visninger etter du har bestemt deg?

Vi var på visning på Mandag. Skrev oss på listen over de som var interessert. Ser nå på finn annonsen at den er utleid. Trodde kanskje vi fikk beskjed om det 🙂

Folk flest er noen ordentlige latsabber som ikke gidder dette. Jeg personlig hadde absolutt gjort det, om jeg skulle leid ut en leilighet og hadde hatt visninger. Men folk eier jo ikke folkeskikk, og driter i slikt. 

Anonymkode: edb21...b2a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Folk flest er noen ordentlige latsabber som ikke gidder dette. Jeg personlig hadde absolutt gjort det, om jeg skulle leid ut en leilighet og hadde hatt visninger. Men folk eier jo ikke folkeskikk, og driter i slikt. 

Anonymkode: edb21...b2a

Jeg synes også det var rart at vi ikke fikk beskjed. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi leier ut, og det er SÅ enormt mange leietakere som ikke engang gidder å svare på meldinger (både før og etter visning), så nå har jeg også sluttet å svare mer enn jeg MÅ. Brukte innmari mye tid på å sende meldinger som aldri ble besvart, så da sparer jeg heller den tiden til andre ting.

Anonymkode: bbc4e...268

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men jeg har ikke alltid tid til å svare alle øyeblikkelig.  Hvis jeg tilbyr leiligheten til en person og denne takker ja mens jeg er på jobb eller opptatt med noe, så prioriterer jeg merke annonsen som utleid, og venter med å finne frem listen over de som skal få avslag til jeg har bedre tid.

Anonymkode: d8ef2...331

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begrenser hvor mange som kommer på visning, og har visning med en og en aktuell leietaker. Svarer alle som er på visning, samt oppfølging før og etter. Dersom interesserte ikke har kommet på visning så sier jeg i fra til dem som har skrevet mer enn typ: «er interessert kan jeg komme på visning», og som ville være aktuelt å invitere på visning. 

Anonymkode: bcb9f...59f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg begrenser hvor mange som kommer på visning, og har visning med en og en aktuell leietaker. Svarer alle som er på visning, samt oppfølging før og etter. Dersom interesserte ikke har kommet på visning så sier jeg i fra til dem som har skrevet mer enn typ: «er interessert kan jeg komme på visning», og som ville være aktuelt å invitere på visning. 

Anonymkode: bcb9f...59f

Kjører helt identisk opplegg. Inviterer på individuelle visninger, ca en halvtime på hver. Velger så ut fra visningene hvem jeg tilbyr til. Når noen svarer ja, sender jeg et hyggelig avslag til de andre. 

De som ikke er invitert på visning gir jeg ikke beskjed til. Får jevnt 20-50 henvendelser hver gang jeg annonserer utleie, så å følge opp alle som er uaktuelle bruker jeg ikke tid på. 

Anonymkode: 7a21c...9ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...