AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:39 #1 Del Skrevet onsdag kl 13:39 Har nå prøvd en stund å se om noen kontakter med når jeg ikke gjør det. Trenger bekreftelse på om vi har et vennskap og betyr noe for dem. Lei av at det går en vei, men det lar vente på seg. Hva tenker du det betyr? Anonymkode: d9774...8c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:44 #2 Del Skrevet onsdag kl 13:44 At de ikke er ordentlige venner. MEN… og det er et viktig men! Så selv om det er sårt at de ikke tar kontakt, kan du helt fint si hva du tenker og spørre om tankene dine faktisk er reelle. Kanskje de bare er vant med at du tar insj? Kanskje de har veldig mye som skjer nå? Kanskje de tenker at DU ikke ønsker kontakt med de? Det kan være mange grunner. Her inne blir det bare gjetning. Kun vennene dine kan svare deg på det. Det er vonde tanker du bærer. Del de med vennene dine, og la dem svare. Og se så hva som skjer. Anonymkode: 70520...8df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:53 #3 Del Skrevet onsdag kl 13:53 Kanskje de har dårlig selvtillit? Jeg har det i tillegg til at jeg er både sjenert og introvert, så det koster rett og slett ekstremt mye å ta kontakt med noen. Det betyr ikke at jeg ikke kan sette pris på dem, men at terskelen min for å tørre å ta kontakt er så høy at jeg ikke får det til. Anonymkode: 6b8c7...192 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:03 #4 Del Skrevet onsdag kl 14:03 Om det har vært slik at du vanligvis tar kontakt, så kan andre fort tolke det til at du nå ønsker å være i fred ei stund eller at du er opptatt med andre ting. Dette forsøket ditt på manipulering (for det er det det er) er med andre ord stort sett bare ris til egen bak. Vennskap har ulike dynamikker, uten at det nødvendigvis sier noe som helst om hvor mye en bryr seg om hverandre. Når relasjonen har vært slik at det er du som har pleid å ta initiativ, så setter du bare deg selv opp til skuffelse om du ensidig bestemmer deg for å endre de etablerte rammene for relasjonen. Anonymkode: 2e98a...af2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:15 #5 Del Skrevet onsdag kl 14:15 Ikke spill spill og forsøk å manipulere de på den måten, det er det ingen som tjener på. I tillegg er det umodent og litt dårlig gjort å ilegge venner tanker de kanskje ikke har. Snakk med de, avtal å treffes. Når dere treffes kan du jo nevne at du føler litt på at det er ensidig kommunikasjon og høre om alt er bra med de. Veldig ofte er det bare livet som skjer og ikke noe kalkulert. Det kan fort gå 2-3 måneder mellom hver gang jeg møter flere av mine gode venninner. Man har ting som skjer, opptatt med jobb, partnere, unger.. ingen av oss legger noe mer i det annet enn å ta kontakt med hverandre når en er litt ovenpå igjen. Anonymkode: 534f5...3ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå