Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg litt lost egentlig, eksen slo plutselig opp på melding for en stund siden ved å si at han ikke klarer å være en kjæreste og han la vekt på at han fortsatt ville være venner og være i livet til hverandre. Forholdet i seg selv har vært helt supert og vi har hatt så mye moro, fine stunder og gode samtaler. Hatt god kommunikasjon og god relasjon, ja vi har hatt våre konflikter og krangler men klart å se hverandre og løst mye. Jeg har vært deprimert og hatt mine problemer og han har vært deprimert med sine ting, og han var alltid god og støttende, føler jeg ga han mye kjærlighet og støtte tilbake og hatt fokus på at han skal ha det bra også selv om ting har vært tøft innimellom. 

Vi hadde det hyggelig med god mat, film, flørting og sex som vanlig en fredags kveld, hjemme hos meg, også ble det stille fra han noen dager før jeg fikk en melding om at han ikke klarte være i forholdet. Jeg ble selvfølgelig knust, og er nok fortsatt lei meg, men vet jeg kommer over det. Spurte om vi kunne prate sammen for å få en fin avslutning og få ut litt følelser men han svarte aldri tilbake. 

Lurer jo på hvorfor han plutselig ga opp når vi hadde det bra sammen? Han virket jo glad i meg og vi har jo kommet gjennom mye sammen? Tror dere han kan ha truffet noen andre? Siden han ikke ga meg noe mer svar rundt hva som gjør at han ikke ville fortsette med oss? Jeg ønsket bare et svar fra han, men han svarer ikke når jeg sender meldinger, og vil tydeligvis ikke treffes heller..

Vet at dere ikke kan gi meg noe konkret svar men hva ville dere tenkt kunne være grunner i samme situasjon? 

Anonymkode: 4ebea...478

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han har ting han sliter med som han ikke er trygg nok på deg til å åpne opp om. Kanskje han trenger mer egentid enn et forhold tillater. Hadde dere det bra, eller du? Siden du ikke nevner hvor lenge dette forholdet varte anter jeg det var en flørt på tre-fire måneder hvor du var klar for ekteskap og han enda var i bli kjent fasen. En melding etter et lengre forhold ville vært helt sinssvakt.

Anonymkode: d66f2...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge var dere kjærester?

Anonymkode: 718f0...d60

Skrevet

Tipper han har blitt sammen med noen andre, ellers hadde han i det minste svart.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan slite psykisk . Eller ikke ha de samme følelsene som deg. Eller rett og slett følelser for en annen. Noen ganger får man ikke avslutningen man vil ha. Har opplevd det selv. Men du må sørge nå også gå videre. Klem🥰

Anonymkode: 00582...ab8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

At han har ting han sliter med som han ikke er trygg nok på deg til å åpne opp om. Kanskje han trenger mer egentid enn et forhold tillater. Hadde dere det bra, eller du? Siden du ikke nevner hvor lenge dette forholdet varte anter jeg det var en flørt på tre-fire måneder hvor du var klar for ekteskap og han enda var i bli kjent fasen. En melding etter et lengre forhold ville vært helt sinssvakt.

Anonymkode: d66f2...dbf

Var sammen i 2,5 år, føler vi ga hverandre egentid. Han har fortalt meg mye om seg, venner, familie og ting han har opplevd. Så at han ikke turte å åpne seg føler jeg er rart, men kan selvfølgelig være en grunn allikevel.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han kan slite psykisk . Eller ikke ha de samme følelsene som deg. Eller rett og slett følelser for en annen. Noen ganger får man ikke avslutningen man vil ha. Har opplevd det selv. Men du må sørge nå også gå videre. Klem🥰

Anonymkode: 00582...ab8

Selvfølgelig har jeg tenkt tanken, synes bare det er trist å ikke kunne støtte han i det.. Ønsker han jo bare godt ❤️

Har funnet meg i at forholdet er over, bare sitter igjen med en rar følelse og ville vel bare dele det for å lette på tankene.

Takk for et godt svar ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

:klem:

Anonymkode: 2a72a...f8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vet at dere ikke kan gi meg noe konkret svar men hva ville dere tenkt kunne være grunner i samme situasjon? 

Jeg tenker at mennesker som har så lite respekt, og mangler folkeskikk, som ikke vil si noe, og nærmest ghoster deg, det er mennesker du på sikt skal være glad for at du ikke har i livet ditt. Har man vært i lag i 2 og et halvt år, så skylder du den andre parten å gi en verdig avslutning. Når man ikke vil det, så er man et dårlig menneske. 

Anonymkode: c250f...86d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg godt ts. Dette ble ikke noen god avslutning på et ganske langt forhold/ bekjentskap egentlig. 

Det minner litt om noe samboeren min har delt med meg. Han hadde en relasjon til en kvinne før han møtte meg. Ingen av de sliter psykisk med depresjon, men han er introvert og hun har relasjonsutfordringer fra barndommen. De møttes for sex, mat, tv, forsøkte noen ganger å involvere barna der de gikk tur eller fisket, slike vanlige ting. Han møtte ingen andre han ble forelsket i, årene gikk og han tenkte det var bedre å prøve dette enn å være alene resten av livet. De var jo tross alt venner. Men han ble ikke forelsket selv om de hadde det hyggelig sammen. Null krangling, kun trivelig. 

De hadde ikke møttes på noen uker da vi traff hverandre gjennom felles kjente. Lynet slo ned det øyeblikket øynene våre møttes og vi har vært sammen siden. Dette er noen år siden nå. 

Jeg har vært veldig opptatt av at han skal avslutte relasjonen med den kvinnen på en ryddig og ordentlig måte, slik hun ikke føler at ting bare rant ut i sanden eller at han plutselig bare forsvant. 

Han er tydelig på at de aldri var et par, han har aldri lovd henne noe eller noe er uavklart. 

Allikevel fra et kvinneperspektiv skulle jeg ønske han tok "praten" før vi gikk offentlig ut med forholdet vårt, slik at hun ikke bare fikk det slengt i fleisen.

Jeg synes det er veldig leit han har behandlet deg slik, ts. Du virker reflektert og sterk. Håper du klarer å legge dette bak deg uten å ta det med deg videre i neste relasjon.

Det kan også hende at han er langt nede, vurderer at han skåner deg ved å gå fra deg. Og samtidig redd han feiger ut om dere møtes og han blir "overtalt" til å fortsette.

Anonymkode: 9d91d...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...