AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai I dag hadde P4 et spørsmål på FB «Hvilken jobb har du søkt på og ikke fått?» Flere morsomme svar der. Så kommer det et svar fra en «Fått alt jeg har søkt på 5 jobber totalt» What?? Hvorfor i alle dager svarer folk på noe annet enn det som spørres om?? Anonymkode: c90a6...cee 1 1
missLynch Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Fordi de vil snikskryte og kan ikke la sjansen gå fra seg. 😂 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Fremsnakker seg selv. Anonymkode: ea183...8e0 Jeg var på nippet til å skrive «Og spørsmålet var??» Anonymkode: c90a6...cee 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Jeg synes dette skjer omtrent hver gang noen starter en tråd her inne. 😅 "Vet noen hvor man får kjøpt Produkt X?" - Produkt X er et drittprodukt, du burde heller bruke Produkt Y! "Jeg sliter med å holde vekta i ferien, noen som kjenner seg igjen?" - Jeg har aldri hatt problemer med dette. Har faktisk gått ned. "Noen som har tips til en bra krimserie?" - Jeg ser aldri på krim. Anonymkode: e8db1...b08 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes dette skjer omtrent hver gang noen starter en tråd her inne. 😅 Jepp. Utrolig mange som ikke svarer på hi men kommer med en rant om seg selv. Anonymkode: ef15f...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå