AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Hei ☺️ Etter mye vektnedgang så har jeg mistet mye volum i ansiktet. Føler meg 10 år eldre, og har nå bestilt konsultasjon hos kosmetisk sykepleier. Har vært kunde hos klinikken i mange år, og hun har tidligere påpekt at jeg har mye volumtap i kinn, og at fillers i kinnene hadde fjernet mye av de nasiobale linjene etc som jeg mistrives med. Har noen av dere erfaringer med fillers i kinn? Positivt/negativt? Til info; Klinikken jeg går til er en av landets fremste innen fillers og hudpleie, så behandleren kunne ikke vært bedre. Anonymkode: 5a007...fe1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Du trenger store mengder filler for at det skal utgjøre noen merkbar forskjell i kinn, og det blir fort veldig veldig dyrt. Det er veldig individuelt (og avhengig av type) hvor lenge filler varer, noen av mine har vart i 5-6 år mens andre forsvinner etter 3 måneder. Anonymkode: 4ceaa...9f9
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai Du kommer ikke til å se yngre ut, heller omvendt. Det er ikke pent eller ser naturlig ut, uansett hva folk tror og sier. Anonymkode: d090d...bde 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du kommer ikke til å se yngre ut, heller omvendt. Det er ikke pent eller ser naturlig ut, uansett hva folk tror og sier. Anonymkode: d090d...bde For det har du bestemt deg for, og da er det fasiten for alle Anonymkode: a6edf...261
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde turt med alt som har kommet frem om fillers i det siste, har du vurdert Dermapen? Anonymkode: 0281c...e17 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Hadde heller sett etter andre metoder. Har til dags dato enda aldri sett noen ha filmers i kinn hvor det ser naturlig og pent ut. Fillers i nasiolabiale linjer gir ofte «chipmunk face» (bare å google), så sjekk ut feks PRP, dermapen, og andre mer naturlige behandlinger. Anonymkode: f107e...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai Det kommer helt an på om du er 30 eller 55. Litt filler på en 30-åring forsvinner i fettet og kan se friskt ut, mens filler på en 50-åring kan vises ekstremt godt, på en unaturlig måte, fordi resten av ansiktet vil ha mistet noe fett. Jeg ville ALDRI ha lagt inn mer enn 0.5-0.75 i hvert kinn. Ikke hør på de som sier at du trenger mye. Dette er nok til at du ser en liten forskjell og kan føle deg litt bedre selv uten at alle rundt deg tenker at du er full av filler. Husk at det kommer en tid om 2 år hvor filleren nødvendigvis ikke forsvinner, men flytter på seg litt. Da vil du ikke sitte der med overfylte kinn halvveis nedpå ansiktet. Har selv bare litt fillers. Elsket det pittelille løftet det første halvåret, men jeg har dessverre merket at det lille av fillers i lepper og kinn endrer seg, og er ennå der. Jeg vurderer å fjerne for å se om det er filleren som skaper vannsamlinger i ansiktet eller bare jeg som har blitt nærmere 40 de siste to årene. Håper du trør forsiktig første gangen! Anonymkode: b7200...7bf
AnonymBruker Skrevet 25. mai #8 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 17.28): Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde turt med alt som har kommet frem om fillers i det siste, har du vurdert Dermapen? Anonymkode: 0281c...e17 Jeg er ingen ekspert i hud. Dermapen er et fint alternativ til mange behandlinger og er utrolig safe. Men Laser og dermapen ‘strammer’ opp utenpåliggebde tekstur og kan ikke endre underliggende støtte og struktur som vises som aldring. Det vil aldri kunne gi en løftende effekt. Men huden kan sikkert føles strammere etter noen runder. Selv har jeg tatt tatt usannsynlig mange runder dermapen og lasere. Jeg har fortsatt lik hud som alle andre. Anonymkode: b7200...7bf
AnonymBruker Skrevet 25. mai #9 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ingen ekspert i hud. Dermapen er et fint alternativ til mange behandlinger og er utrolig safe. Men Laser og dermapen ‘strammer’ opp utenpåliggebde tekstur og kan ikke endre underliggende støtte og struktur som vises som aldring. Det vil aldri kunne gi en løftende effekt. Men huden kan sikkert føles strammere etter noen runder. Selv har jeg tatt tatt usannsynlig mange runder dermapen og lasere. Jeg har fortsatt lik hud som alle andre. Anonymkode: b7200...7bf Jo dermapen stimulerer kollagen. Jeg har tatt 3 runder med Dermapen og huden min har blitt mye fastere. Anonymkode: 0281c...e17
AnonymBruker Skrevet 25. mai #10 Skrevet 25. mai Jeg har 0,5 i hvert kinn. Ville egentlig ha mer men det fikk jeg ikke, sikkert av gode grunner 🙈 Anonymkode: a6edf...261
AnonymBruker Skrevet 25. mai #11 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det kommer helt an på om du er 30 eller 55. Litt filler på en 30-åring forsvinner i fettet og kan se friskt ut, mens filler på en 50-åring kan vises ekstremt godt, på en unaturlig måte, fordi resten av ansiktet vil ha mistet noe fett. Jeg ville ALDRI ha lagt inn mer enn 0.5-0.75 i hvert kinn. Ikke hør på de som sier at du trenger mye. Dette er nok til at du ser en liten forskjell og kan føle deg litt bedre selv uten at alle rundt deg tenker at du er full av filler. Husk at det kommer en tid om 2 år hvor filleren nødvendigvis ikke forsvinner, men flytter på seg litt. Da vil du ikke sitte der med overfylte kinn halvveis nedpå ansiktet. Har selv bare litt fillers. Elsket det pittelille løftet det første halvåret, men jeg har dessverre merket at det lille av fillers i lepper og kinn endrer seg, og er ennå der. Jeg vurderer å fjerne for å se om det er filleren som skaper vannsamlinger i ansiktet eller bare jeg som har blitt nærmere 40 de siste to årene. Håper du trør forsiktig første gangen! Anonymkode: b7200...7bf Hei! Jeg er 32. etter x-antall runder ivf (og et svangerskap) gikk jeg opp ca 10 kg fra min «normale vekt». Jeg gikk tilbake til normalvekten etter barnet var ca 1-år, og har holdt vekten de siste 2 årene. Har mistet alt av volum i ansiktet, da spesielt i kinnene/kinnbena. Før helga var jeg hos en av landets fremste injeksjonssykepleiere og ble anbefalt botox i nedre del av ansiktet - samt filler i kinn. Har fra før av tatt botox regelmessig i øvre del av ansiktet. Hun satte 1 ml på hver side (på beinet) og sa at jeg trolig ikke ble helt fornøyd, men at vi kunne se på det på nytt etter ca 6 mnd. Så langt så ser jeg en liiiiten forskjell, men volumtapet var så heftig at selv 1 ml på hver side utgjør lite. Hadde bokstavelig talt ikke annet enn bein på sidene. Men, jeg gir det litt tid - mulig jeg tenker at det er nok også😊 Anonymkode: 5a007...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå