AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #1 Skrevet 21. mai 2025 Dere som har/har hatt fuckfriend... Hvordan gjorde dere det med beskyttelse mot graviditet og kjønnssykdommer? Kondom? Hun som "tok ansvar for prevensjon" med feks Ppiller? Hvordan var det i starten versus senere i relasjonen? Lå dere med andre også? Er i ferd med å utvikle fuckfriend-relasjon. Lurer på hva andre gjør/har gjort her angående beskyttelse. Anonymkode: 6d841...2e5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #2 Skrevet 21. mai 2025 Hun tok p-piller, brukte ikke kondom. Endte til slutt opp med å få klamydia fra henne, så jeg anbefaler egentlig kondom i alle situasjoner. Det er bare å regne med at den andre personen ligger med andre med mindre det har blitt avklart. Anonymkode: f019b...e0c 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #3 Skrevet 21. mai 2025 Kondom på alt for min del Også suging, får tynne kondomer i dag uten den vonde "kondomsmaken". Går fint å suge med den på. Kan anbefale denne: https://www.kondomeriet.no/tilbehor/kondomer/kondomer-exs-air-thin-12-pk/ Supertynn Anonymkode: 065f3...e04 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #4 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som har/har hatt fuckfriend... Hvordan gjorde dere det med beskyttelse mot graviditet og kjønnssykdommer? Kondom? Hun som "tok ansvar for prevensjon" med feks Ppiller? Hvordan var det i starten versus senere i relasjonen? Lå dere med andre også? Er i ferd med å utvikle fuckfriend-relasjon. Lurer på hva andre gjør/har gjort her angående beskyttelse. Anonymkode: 6d841...2e5 Du vet vel at ingen prevensjon er heĺt sikker? Tenk om hun ikke vil ta abort? Er du klar til å betale 5 576,- hver eneste måned i bidrag da i 18 år? Anonymkode: e6ab2...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #5 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du vet vel at ingen prevensjon er heĺt sikker? Tenk om hun ikke vil ta abort? Er du klar til å betale 5 576,- hver eneste måned i bidrag da i 18 år? Anonymkode: e6ab2...9d2 Det er vel litt større potensielle konsekvenser enn kun de økonomiske her Anonymkode: 62440...388 1 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #6 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel litt større potensielle konsekvenser enn kun de økonomiske her Anonymkode: 62440...388 Ja + at jeg holder meg til modne damer uten gravidrisk. Anonymkode: 21e6a...6bb
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #7 Skrevet 21. mai 2025 Er i samme situasjon som deg ts, og til nå har det blitt spontant og uten prevensjon. Det er jo ikke så smart 🫣 Sååå ja, bør testes for kjønnssykdommer nå 😅 Anonymkode: 31fcc...709
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #8 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere som har/har hatt fuckfriend... Hvordan gjorde dere det med beskyttelse mot graviditet og kjønnssykdommer? Kondom? Hun som "tok ansvar for prevensjon" med feks Ppiller? Hvordan var det i starten versus senere i relasjonen? Lå dere med andre også? Er i ferd med å utvikle fuckfriend-relasjon. Lurer på hva andre gjør/har gjort her angående beskyttelse. Anonymkode: 6d841...2e5 kondom. jeg vil ikke bli far eller pådra meg sykdommer. Anonymkode: bbfca...235 3
Even Tuell Skrevet 21. mai 2025 #9 Skrevet 21. mai 2025 I det ene fuckfriend-forholdet jeg har hatt, så brukte hun piller i starten, og da kjørte vi på uten kondom. Etter et opphold stoppet hun på piller og vi brukte kondom. Burde vel ha brukt kondom hele veien, men vi gikk fra å være sammen til ex-med-benefits så det ble bare en fortsettelse av sexen vi hadde hatt da vi var sammen. Men etter en kort pause, så ble det kondom etter ønske fra begge. Ingen ønsket av oss at hun skulle bli gravid... men begge tenkte mindre på smitte. Vi hadde teknisk sett en avtale om en slags eksklusivitet, men selvsagt uten noen form for håndheving.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #10 Skrevet 22. mai 2025 Even Tuell skrev (11 timer siden): I det ene fuckfriend-forholdet jeg har hatt, så brukte hun piller i starten, og da kjørte vi på uten kondom. Etter et opphold stoppet hun på piller og vi brukte kondom. Burde vel ha brukt kondom hele veien, men vi gikk fra å være sammen til ex-med-benefits så det ble bare en fortsettelse av sexen vi hadde hatt da vi var sammen. Men etter en kort pause, så ble det kondom etter ønske fra begge. Ingen ønsket av oss at hun skulle bli gravid... men begge tenkte mindre på smitte. Vi hadde teknisk sett en avtale om en slags eksklusivitet, men selvsagt uten noen form for håndheving. huff hørtes kompliserte greier ut. Hvorfor ikke bare bli kjærester istedet så har man ff tilgjengelig hele tiden for noe må en jo like med personen uansett. Anonymkode: 63694...b83
draug 75 Skrevet 22. mai 2025 #11 Skrevet 22. mai 2025 Det der må bli forskjellig fra forhold til forhold, hva er risikoen, liksom. Men det eneste virkelig fornuftige, det er å bruke kondomer hvis ikke forholdet er 1000% eksklusivt (og det er vel ikke alle fuckfriendforhold) graviditet er nå en ting, men for noen interessante sykdommer man kan få.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #12 Skrevet 22. mai 2025 Brukte allerede hormonspiral pga det øker livskvaliteten generelt, i tillegg kondom fordi man ikke er trofaste partnere seksuelt. Før forholdet jeg er i nå krevde jeg at vi la fram tester for hverandre før vi møttes😅 gidder virkelig ikke kjønnssykdommer. Anonymkode: 6b6c3...954
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #13 Skrevet 22. mai 2025 Hadde en fuckfriend/elskerinne på si. Hun kunne ikke bruke p-piller, ingen av oss ville bruke kondom. Løste det fint ved å komme i munnen eller rumpa hennes, evt på kroppen. Anonymkode: bcad0...85d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #14 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde en fuckfriend/elskerinne på si. Hun kunne ikke bruke p-piller, ingen av oss ville bruke kondom. Løste det fint ved å komme i munnen eller rumpa hennes, evt på kroppen. Anonymkode: bcad0...85d Perfekt slut, helt etter boka. Rompa i været eller gapende munn når trykket blir for stort. Fortalte du henne da du kom i rompa hennes at hun er et perfekt ludder og et bedre knull en kona? Dette er viktig å formidle. Anonymkode: c2d7e...9ff 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #15 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Perfekt slut, helt etter boka. Rompa i været eller gapende munn når trykket blir for stort. Fortalte du henne da du kom i rompa hennes at hun er et perfekt ludder og et bedre knull en kona? Dette er viktig å formidle. Anonymkode: c2d7e...9ff Nei, det gjorde jeg ikke, tror ikke hun hadde satt pris på ludderbiten heller. At hun var bedre enn kona fortalte jeg selvfølgelig, for det var sant. Anonymkode: bcad0...85d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #16 Skrevet 22. mai 2025 Har tatt vasektomi, og testet meg ofte - så brukte ikke beskyttelse. Funket som regel, men ikke 100% mot sykdommer.... Anonymkode: be336...cba
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #17 Skrevet 22. mai 2025 Har tatt vasektomi, og testet meg ofte - så brukte ikke beskyttelse. Funket som regel, men ikke 100% mot sykdommer.... Anonymkode: be336...cba
ArneAnd Skrevet 22. mai 2025 #18 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har tatt vasektomi, og testet meg ofte - så brukte ikke beskyttelse. Funket som regel, men ikke 100% mot sykdommer.... Anonymkode: be336...cba 0% mot sykdommer faktisk 😄 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #19 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 16.20): Ja + at jeg holder meg til modne damer uten gravidrisk. Anonymkode: 21e6a...6bb Så du vet heeelt sikkert at de har mistet mensen for godt?? Anonymkode: e6ab2...9d2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #20 Skrevet 22. mai 2025 draug 75 skrev (10 timer siden): Det der må bli forskjellig fra forhold til forhold, hva er risikoen, liksom. Men det eneste virkelig fornuftige, det er å bruke kondomer hvis ikke forholdet er 1000% eksklusivt (og det er vel ikke alle fuckfriendforhold) graviditet er nå en ting, men for noen interessante sykdommer man kan få. Kondomer er ikke 100 prosent sikkert!!! Anonymkode: e6ab2...9d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå